AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Del Skrevet 21. juni 2015 Noen her som har erfaring med miniform? Babyen på 3 uker har mye vondt og luft i magen. Ligger å vrir og spenner seg konstant stakkar. Tenkte å prøve miniform..Anonymous poster hash: 5baca...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 21. juni 2015 #2 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Noen her som har erfaring med miniform? Babyen på 3 uker har mye vondt og luft i magen. Ligger å vrir og spenner seg konstant stakkar. Tenkte å prøve miniform..Anonymous poster hash: 5baca...412 Snakk med lege eller helsesøster først om problemet. Ikke begynn med medisinering på egenhånd. Passer du på at babyen får rape skikkelig etter amming/flaske? Endret 21. juni 2015 av Vidalita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pink91 Skrevet 21. juni 2015 #3 Del Skrevet 21. juni 2015 Min har det samme, min erfaring er at det hjelper kanskje ikke blir helt borte, men det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Del Skrevet 21. juni 2015 Prøv sykling med beina og massasje av magen før minifom. Det er ikke uvanlig med magevondt for små tasser. La h*n rape flere ganger under måltidet.Anonymous poster hash: 67142...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lupus albus Skrevet 21. juni 2015 #5 Del Skrevet 21. juni 2015 Fikk anbefalt av helsesøster siden væsla hadde mye vondt. Brukt det i 3 uker, fungerer kjempe bra på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Del Skrevet 21. juni 2015 Det inneholder hormonforstyrrende stoffer og det har ingen dokumentert effekt. Anonymous poster hash: 323c5...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Del Skrevet 21. juni 2015 Han raper, vi sykler med beina, masserer magen, prøver alle stillinger på bæringen - han har fortsatt myyye luft og vrir seg rundt stakkar. Nå er miniform å få på apotektet uten resept, så jeg vil kanskje ikke si at jeg medisinerer på egen hånd fordi om vi prøver miniform en ukes tid? Tenker det er bedre det enn at babyen skal ha vondt når han er så liten stakkar. TSAnonymous poster hash: 5baca...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. juni 2015 #8 Del Skrevet 21. juni 2015 Vi brukte minifom og synes den hjalp i perioder, det som derimot fungerte best her var sukkervann. Barnelegen anbefalte oss det på 6 ukers kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Del Skrevet 21. juni 2015 Min helsesøster anbefalte fennikelte eller ammete, både at du drikker selv og gi direkte til babyen.Anonymous poster hash: 41885...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 21. juni 2015 #10 Del Skrevet 21. juni 2015 En venninne av meg sverger til 2 kopper fennikel te og litt malt på smokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 21. juni 2015 #11 Del Skrevet 21. juni 2015 Her i huset fungerte fenikkelte mye bedre. Minifom hadde null effekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #12 Del Skrevet 21. juni 2015 Minifom fungerte godt her.Anonymous poster hash: ec345...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #13 Del Skrevet 21. juni 2015 Det inneholder hormonforstyrrende stoffer og det har ingen dokumentert effekt. Anonymous poster hash: 323c5...98d Stoffene er fjernet.Anonymous poster hash: 67142...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #14 Del Skrevet 21. juni 2015 Vi brukte minifom og synes den hjalp i perioder, det som derimot fungerte best her var sukkervann. Barnelegen anbefalte oss det på 6 ukers kontrollen. Sukkervann funker som bare det her og, men siden det ikke skal brukes forebyggende, så har jeg litt lyst til å prøve noe som kan dempe luften før det bli vondt... Anonymous poster hash: 5baca...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #15 Del Skrevet 21. juni 2015 Her i huset fungerte fenikkelte mye bedre. Minifom hadde null effekt! Som du drikker selv? Hvor mye?Anonymous poster hash: 5baca...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. juni 2015 #16 Del Skrevet 21. juni 2015 Sukkervann funker som bare det her og, men siden det ikke skal brukes forebyggende, så har jeg litt lyst til å prøve noe som kan dempe luften før det bli vondt... Anonymous poster hash: 5baca...412 Synes ikke minifomen hjalp noe utenom når han var plaget. Ellers er fennikelte til minien lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #17 Del Skrevet 21. juni 2015 Minifom hjalp ikke oss, men ammete fungerte supertAnonymous poster hash: f201f...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #18 Del Skrevet 21. juni 2015 Synes ikke minifomen hjalp noe utenom når han var plaget. Ellers er fennikelte til minien lurt Hvor mye ga du han og hvilket blandingsforhold?Anonymous poster hash: 5baca...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. juni 2015 #19 Del Skrevet 21. juni 2015 Hvor mye ga du han og hvilket blandingsforhold?Anonymous poster hash: 5baca...412 Har ikke gitt fennikel te, hs mente jeg burde prøve sukkervann først. Ett raskt google søk vil gi deg oppskrift😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dynamikk Skrevet 21. juni 2015 #20 Del Skrevet 21. juni 2015 Minifom hjalp oss masse! Vi brukte det lenge, merket at hun gråt mye mer hver gang vi prøvde å slutte. Det er ikke skadelig, og mye bedre enn at babyen skal ha vondt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå