Gå til innhold

Skrivebord som kan skyves inn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg leter etter et skrivebord hvor bordet kan skyves ut/inn. Det er ganske gammeldags tror jeg. Noen som vet hva dette heter eller hvor jeg kan kjøpe det?

Anonymous poster hash: d91d2...537
AnonymBruker
Skrevet

Har en liten pult fra Møbelringen med bordplate som kan skyves inn og trekkes ut. Den er i Camilla-serien. Ligner litt en amerikansk skrivepult. 60 cm bred vil jeg på øyemål anslå?

Anonymous poster hash: f2978...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Skatoll?

Anonymous poster hash: 66d88...a2d

AnonymBruker
Skrevet

Har en liten pult fra Møbelringen med bordplate som kan skyves inn og trekkes ut. Den er i Camilla-serien. Ligner litt en amerikansk skrivepult. 60 cm bred vil jeg på øyemål anslå?

Jeg fant kun dette: http://www.mobelringen.no/catalogsearch/result/?dir=asc&order=serie&q=camilla

Tror ikke det er så mange som selger dette dessverre. Kan stikke en tur innom Møbelringen og sjekke da.

Skatoll?

Anonymous poster hash: 66d88...a2d

Nei, ikke helt. Det blir jo mer en kommode. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke tegne en skisse og legge ut? Jeg klarer helt ærlig ikke å skjønne hva du er ute etter dersom det ikke er skatoll...

Anonymous poster hash: 0c8b8...f40
AnonymBruker
Skrevet

Du har en bordplate. Så har du en bordplate under der igjen. Denne kan du dra ut for å forlenge skrivebordet, og du kan skyve den inn igjen dersom du ikke trenger den ekstra skrivebordsplassen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Pc bord hvor du hadde tastaturet under på plata du kunne dra ut?

Anonymous poster hash: 099cc...547

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant kun dette: http://www.mobelringen.no/catalogsearch/result/?dir=asc&order=serie&q=camilla Tror ikke det er så mange som selger dette dessverre. Kan stikke en tur innom Møbelringen og sjekke da.  Nei, ikke helt. Det blir jo mer en kommode. :)Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

d91d26dbc3c107d7e94ae5ae90888537"] d91d2...537 [/

i]

Den hvite som står skrivepult på vi har i stuen. Får akkuratt plass til skriver og tilbehør på hyllene under, og kan trekke ut skriveplaten enkelt når den skal brukes. Passer fint med 17 tommers bærbar pc på.

Men om vi liker det samme, vet ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

jysk har dettte

ikea hadde også noe lignende før

Anonymous poster hash: ff4a8...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...