AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe. Det er ikke for å se yngre ut. Det er bla nødvendig, uten at jeg trenger å gå inn på det her.Jeg tenker på facelift.så hvordan finner man ut hvem som er best til dette? Noen godt voksne som har gjort det? Jeg tenker på tiden etterpå? Vises godt? Hoven? Jobb? Dere som kan noe om dette og har erfaring kan fortelle. Du som er imot slike ting, kan hoppe videre. Jeg har operert øyne tidligere. Anonymous poster hash: 2d485...d34
wintergirl Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Har ikke gjort det selv, enda. Vet aldri. Men tok botox om fredag og er fornøyd. Mange i mot det også. Men jeg spurte litt om det og han sa faktisk at man kan få en liten mini facelift av botox og fillers. På skinmedical i Oslo så utfører de facelift med trådmetoden, dvs uten kniv. Men du bør jo selvsagt snakke med en kirurg og finne ut den beste løsningen for deg. Håper virkelig du blir fornøyd;) Ble du fornøyd med øyne da?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har ikke gjort akkurat dette selv (dog har gjort andre ting), men vet om noen som har gjort også dette. Et par ting; - Du får det du betaler for mht. disse tingene. De som er dyktige, får profilerte klienter og et godt rykte kan ta seg betalt. Det er en luksus og noe man virkelig skal ha råd til uten å måtte diskriminere på pris - men dette vet du vel allerede. - De beste finnes internasjonalt. Norge er et lite land og har simpelthen ikke den beste ekspertisen her. Da snakker jeg selvsagt ikke om land folk drar til for å spare penger, men 'hovedstedene' ift. kirurgi. London, Miami, L.A., New York, Boston. - Dra på mange konsultasjoner. Du vil ha ulike opplevelser hvert sted og trenger sammenlikningsgrunnlag. Be om å se kirurgens egne bilder, dvs. pasienter h*n personlig har operert. Det er faktisk tillatt å ha bilder liggende for eksempler av andres arbeid. - Facelift er en stor operasjon og du vil trenge fri fra jobben. En periode kun pga. smerter og at du må ligge i ro, og enda lenger om du ikke vil at det skal synes. Du trenger mer enn en ferie. Anonymous poster hash: 6af0a...6f5
wintergirl Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Å jo. Mora mi gjorde det for noen år siden hos en kirurg i Askim. Anbefales ikke. Hun var ikke hoven så veldig lenge, mindre enn en uke. Men det er vel individuelt fra person til person. Så jo at det ble litt bedre, men tror det kunne blitt enda bedre med en bedre kirurg.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Jeg ble fornøyd med øynene. Genetisk har fam hengende øyne tidlig. Ca 30 år så så jeg at her måtte kniven til. Til slutt gikk det utover synet. Var lang ventetid hos off, så tok privat.Jeg tok senere under øyne pga store poser. ( sykdom) Det med øynene vil nok ikke vare evig. Med alder siger det på nytt.Det jeg lurer på er hvordan jeg kan finne ut hvem som er mest populær? Jeg går ikke inn for å spare noen lapper om resultatet ikke blir bra. Jeg bor ikke sånn til at jeg har mulighet til å tråkke rundt div klinikker å spørre. Jeg må ta fly og overnatte. Skal vel godt gjøres å få time til alle på samme dag.Tenkte på Oslo. Trondheim er nærmere og kan kjøre bil, men har sett resultat hos to som har vært en plass der. Operasjon på en, og filler på den andre. Det var ikke bra. Vet ikke om flere i trheim. (Har ikke sjekket) Jeg tenker at det skal sees at du har gjort noe, men ikke sees hva du har gjort.Anonymous poster hash: 2d485...d34
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Ts. Noen med erfaring med facelift med tråd?Anonymous poster hash: 2d485...d34
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Jeg ble fornøyd med øynene. Genetisk har fam hengende øyne tidlig. Ca 30 år så så jeg at her måtte kniven til. Til slutt gikk det utover synet. Var lang ventetid hos off, så tok privat.Jeg tok senere under øyne pga store poser. ( sykdom) Det med øynene vil nok ikke vare evig. Med alder siger det på nytt.Det jeg lurer på er hvordan jeg kan finne ut hvem som er mest populær? Jeg går ikke inn for å spare noen lapper om resultatet ikke blir bra. Jeg bor ikke sånn til at jeg har mulighet til å tråkke rundt div klinikker å spørre. Jeg må ta fly og overnatte. Skal vel godt gjøres å få time til alle på samme dag.Tenkte på Oslo. Trondheim er nærmere og kan kjøre bil, men har sett resultat hos to som har vært en plass der. Operasjon på en, og filler på den andre. Det var ikke bra. Vet ikke om flere i trheim. (Har ikke sjekket) Jeg tenker at det skal sees at du har gjort noe, men ikke sees hva du har gjort.Anonymous poster hash: 2d485...d34 Hvilke klinikker i Trondheim er det du ikke anbefaler? Godt å vite. Har ingen planer om å ta facelift, men neseplastikk vurderer jeg, og da blir det mest sannsynlig Trondheim, det er nærmere. Anonymous poster hash: 3b2df...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå