Gå til innhold

Æhh, skal på date i dag!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle solstråler!

Jeg skal på date i dag med en fyr fra tinder som jeg har snakket en del med. Både på tinder, snapchat, SMS/ringing. Han er så fin og god. Han kommer til meg, så det vil ta 1 time for han faktisk. Vi skal ta en kaffe, gå en tur på et fint sted.. 

Er så sykt nervøs. Hva skal vi snakke om?! Har dere noen ideer til spennende spørsmål jeg kan stille ham for å komme innpå han/bli kjent?

Og skal jeg ta med kvikklunsj? :P 

Tenkte forresten å ha på meg et mørkt blått høytlivsskjørt med en hvit blondetopp, hvor et glimt av øvre del av magen vises.. er det innafor? :)

Vi er 19 og 20! :D

Anonymous poster hash: 28945...e29
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle solstråler!

Jeg skal på date i dag med en fyr fra tinder som jeg har snakket en del med. Både på tinder, snapchat, SMS/ringing. Han er så fin og god. Han kommer til meg, så det vil ta 1 time for han faktisk. Vi skal ta en kaffe, gå en tur på et fint sted..

Er så sykt nervøs. Hva skal vi snakke om?! Har dere noen ideer til spennende spørsmål jeg kan stille ham for å komme innpå han/bli kjent?

Og skal jeg ta med kvikklunsj? :P

Tenkte forresten å ha på meg et mørkt blått høytlivsskjørt med en hvit blondetopp, hvor et glimt av øvre del av magen vises.. er det innafor? :)

Vi er 19 og 20! :D

Anonymous poster hash: 28945...e29

Kanskje litt seint svar, men ikke tenk for mye. Samtalen faller mest naturlig hvis ikke øverst inn alt du skal si. Men du kan jo spørre om hobby og hva han liker å gjøre på fritiden? Trives han på jobb/studier?

Beste er å ikke tenke for mye :)

Anonymous poster hash: 0ccb7...d60

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk daten? Fortell :)

Anonymous poster hash: d4fe0...136

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: Vi møttes som avtalt i dag, han kom nedover til meg.. Når vi møtte hverandre, var det sykt rart, men utroolig hyggelig. Han var utrolig kjekk. Han sa jeg var så fin, ble skikkelig flau jeg.

dro ut på øyen, satt på et pledd og spsite kvikklønsj og blåbær. :P så solnedgangen, og lå sykt tett inntil hverandre etterhvert, veldig tett. ble litt kaldt.. Ikke klådde han en eneste gang heller, bare strøk meg. så tok han hånden min, og holdt meg foran alle andre.

Sykt fin date.. den beste jeg har vært på smile.png

Har ikke hørt noe fra han enda, og det er 1/2 t siden han dro, men han kjører nå da.. ;p så håper jeg hører fra han snart..

Anonymous poster hash: d0e15...e49
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hørt noe mer??? =)

Anonymous poster hash: efd77...86d
AnonymBruker
Skrevet

Hørt noe mer??? =)

Anonymous poster hash: efd77...86d

Fikk bare en snap av han i går natt da han hadde kommet hjem  + en liten nattamelding med hjerte :) Håper jeg hører noe mer i dag, da! Har ikke følt det slik på lenge. Nervepirrende men deilig på samme tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Og han snakker bergensk.. fyyy søren <3 jeg blir skikkelig tent

• Liker 2
Skrevet

Har datet et par bergensere selv, og de er jammen meg noe for seg selv.. Dialekta er så smelt, men er svak for nordlendinger også jeg.. :icon_lol: - Jeg av egen erfaring syns bergensere og nordlendinger er noen ærlige sjeler som ikke gjemmer på ting. Men nå har jeg kanskje vært heldig å møtt på noen ærlige sjeler, bortsett fra en.. :P Men det var ikke så stort tap likevel.. :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir nok noe på han her fyren, ja!

Anonymous poster hash: 4db00...f8b
AnonymBruker
Skrevet

Så enkelt er det om man har utseendet med seg. Håper du og denne gutten er klar over hvor heldige dere er.

Anonymous poster hash: 9f3c2...db4

AnonymBruker
Skrevet

Har datet et par bergensere selv, og de er jammen meg noe for seg selv.. Dialekta er så smelt, men er svak for nordlendinger også jeg.. :icon_lol: - Jeg av egen erfaring syns bergensere og nordlendinger er noen ærlige sjeler som ikke gjemmer på ting. Men nå har jeg kanskje vært heldig å møtt på noen ærlige sjeler, bortsett fra en.. :P Men det var ikke så stort tap likevel.. :P

Haha, ja. Bergensere er noe for seg selv! :D Han prøvde å lære meg bergensk, men han måtte si til slutt at jeg heller fikk holde meg til østlandsk/oslo-dialekten fordi det hørtes så retarded da jeg prøvde meg på bergensk,  hehe! Liker å høre han snakke.. han snakker så fint. Nesten så jeg blir helt mo i knærne :)

AnonymBruker
Skrevet

TS over forresten

Skrevet

Å, så fantastisk da! Eller vent nå litt, sa du Bergenser?

Huff da, jeg føler med deg. Det er jo som å vinne 10 millioner i lotto, for deretter å finne ut at du har vunnet 10 millioner Vietnamesiske Dong, ikke norske kroner. Norges desidert mest heselige dialekt, det eneste i dette universet som er værre enn dialekten til en bergenser er væremåten deres.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å, så fantastisk da! Eller vent nå litt, sa du Bergenser?

Huff da, jeg føler med deg. Det er jo som å vinne 10 millioner i lotto, for deretter å finne ut at du har vunnet 10 millioner Vietnamesiske Dong, ikke norske kroner. Norges desidert mest heselige dialekt, det eneste i dette universet som er værre enn dialekten til en bergenser er væremåten deres.

Hah, er enig med den første delen av innlegget.. :P men bare for å generalisere, hvordan er bergensere da, mener du?

TS :D

Skrevet

Haha, ja. Bergensere er noe for seg selv! :D Han prøvde å lære meg bergensk, men han måtte si til slutt at jeg heller fikk holde meg til østlandsk/oslo-dialekten fordi det hørtes så retarded da jeg prøvde meg på bergensk,  hehe! Liker å høre han snakke.. han snakker så fint. Nesten så jeg blir helt mo i knærne :)

haha, man må bare gi opp å lære seg dialekta, fordi det kommer så mange nye ord etterhvert at man henger til slutt ikke med.. :P 

Ja, de er veldig sjarmerende, og til å bli våte av.. :P Synd han ene jeg datet snakket FOR mye, og da mener jeg i ett, inkludert når vi sang og spilte gitar. Og sov.. Stoppet aldri.. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hah, er enig med den første delen av innlegget.. :P men bare for å generalisere, hvordan er bergensere da, mener du?

TS :D

Vi e så søte atte :biggrin:

Anonymous poster hash: 667a6...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...