Gjest Myumi Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å holde vinneren hemmelig
Dru Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Det er bare å føle seg helt fri til å sende meg en pm med vinneren altså. Jeg blir ikke noe særlig sur.
Gjest Madley Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Fader om noen våger å avsløre det!
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Hvor har du plukket opp dette da? Er du sikker?
Gjest Myumi Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Hvor har du plukket opp dette da? Er du sikker? Lokalbefolkningen i Sogndal hvor avslutningsfesten foregikk fikk det med seg.
Gjest Oppgitt!!!! Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å holde vinneren hemmelig Tydeligvis så klarer hvertfall ikke du det? Hva er egentlig vitsen med å starte denne tråden?
Dru Skrevet 3. september 2004 #11 Skrevet 3. september 2004 Til glede for oss som vil vite det, kan du skjønne
Hilde Skrevet 3. september 2004 #12 Skrevet 3. september 2004 Det florerer med med "informasjon" over hele nettet nå, om at farmen vinneren er avslørt. Men, det er bare det, at linken det refereres til er datert 1 november 2001.. Altså, den første utgaven av farmen. Sikker på det ikke er det du har fått høre om, Myumi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå