AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har vært på en liten campingtur med daten. Vi har kjent hverandre i ca 1,5mnd. Jeg tenkte jeg skulle spørre han på turen hva han tenker videre, men har ikke fått meg til å spørre enda. Jeg er usikker på om han faktisk liker meg, selv om det noen ganger virker som han gjør det. Nå skal vi hjemover og jeg vil helst vite noe om hva han tenker. Skal jeg spørre han på bilturen? Eller skal jeg bare høre hva han synes om turen og håpe at han sier noe? Anonymous poster hash: 51af3...a54
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har vært på en liten campingtur med daten. Vi har kjent hverandre i ca 1,5mnd. Jeg tenkte jeg skulle spørre han på turen hva han tenker videre, men har ikke fått meg til å spørre enda. Jeg er usikker på om han faktisk liker meg, selv om det noen ganger virker som han gjør det. Nå skal vi hjemover og jeg vil helst vite noe om hva han tenker. Skal jeg spørre han på bilturen? Eller skal jeg bare høre hva han synes om turen og håpe at han sier noe?Anonymous poster hash: 51af3...a54 Jeg ville spurt han etter dere var kommet hjem ,hvert til sitt Tenker at det kanskje er litt raskt å spørre på turen hjem liksom.... Spør om han koste seg og at du gjorde vetfall det og håper at dere kan gjøre noe igjen osv...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Jeg ville spurt han etter dere var kommet hjem ,hvert til sitt Tenker at det kanskje er litt raskt å spørre på turen hjem liksom.... Spør om han koste seg og at du gjorde vetfall det og håper at dere kan gjøre noe igjen osv... Takk for svar:) vi har datet hverandre flere ganger før om det har noe å si. Men føler på en måte at etter denne turen så bør han jo kanskje vite mer om hva han vil. Men ja, det kan jo bære lurt å ikke ta det opp på hjemturen. Dumt om turen blir ødelagt eller klein pga det. Anonymous poster hash: 51af3...a54
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Ja,jeg ville ventet til etter dere var komt hjem.. Så virker det litt mer avslappet og casual... Og ja, han bør ha en ganske god tanke om hva han ønsker,spesielt om dere har datet før i tillegg.. Hva sier magefølelsen din deg da..? Du virker litt i tvil, hva er det som gjør at du ikke helt vet hvor du har han...?
Em11mily Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Om du likte turen så vær åpen og ærlig og si det,om daten din koste seg også så sier han det garantert også.Føl deg litt fram til rette tidspunkt.Lykke til
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Ja,jeg ville ventet til etter dere var komt hjem.. Så virker det litt mer avslappet og casual... Og ja, han bør ha en ganske god tanke om hva han ønsker,spesielt om dere har datet før i tillegg.. Hva sier magefølelsen din deg da..? Du virker litt i tvil, hva er det som gjør at du ikke helt vet hvor du har han...? Jeg er litt i tvil siden han virker som en litt usikker person. Han er veldig gentleman, men jeg føler at noe mangler liksom. Gjør han det bare for å være høflig? Eller vil han? Han snakker om "oss" i fremtiden. Feks at det må vi gjøre ol. Men jeg føler det har dabbet litt sv under turen. Men han forteller at han har snakket om meg til venner og hva de har sagt om at vi dater ol. Så på den biten virker det jo som han vil. Og jeg vet han har vært i et forhold før hvor han egentlig ikke likte henne, men det innså han egentlig etter det var blitt slutt. Så jeg er jo litt redd for st han er en type som kanskje ikke klarer å få ordentlige følelser. Anonymous poster hash: 51af3...a54
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har vært på en liten campingtur med daten. Vi har kjent hverandre i ca 1,5mnd. Jeg tenkte jeg skulle spørre han på turen hva han tenker videre, men har ikke fått meg til å spørre enda. Jeg er usikker på om han faktisk liker meg, selv om det noen ganger virker som han gjør det. Nå skal vi hjemover og jeg vil helst vite noe om hva han tenker. Skal jeg spørre han på bilturen? Eller skal jeg bare høre hva han synes om turen og håpe at han sier noe?Anonymous poster hash: 51af3...a54 Ville spurt direkte jeg, så får du snakket om det. Jeg spurte daten min om dette allerede etter 4 dater.. begynte litt sånn; "Hva synes du om det at vi treffes?", "Hva tenker du om oss?" Lykke til uansett Anonymous poster hash: c0948...f21
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Menn er enkle... Om han snakker om deg til venner og fremtiden deres så er jo det en veldig god ting.. Mitt råd er bare å være ærlig med han, så er han nok det med deg også..
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Menn er enkle... Om han snakker om deg til venner og fremtiden deres så er jo det en veldig god ting.. Mitt råd er bare å være ærlig med han, så er han nok det med deg også.. De er kanskje det... Har nettopp kommet inn døren nå. Han sa "ja, vi får ringes" etter jeg hadde gitt han en hadeklem. Håper jo kanskje at han sender en mld litt utpå kvelden slik at jeg kan svare og kanskje spørre da. Men om ikke, når skal jeg sende melding da? Vil jo ikke virke masete heller. Anonymous poster hash: 51af3...a54
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Ville holdt meg stille ikveld, om ikke han sender noe... Så ville jeg sendt en imorgen kveld eller noe sånt, og spurt hva han syns om turen,også kan du ta det opp da...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Ville holdt meg stille ikveld, om ikke han sender noe... Så ville jeg sendt en imorgen kveld eller noe sånt, og spurt hva han syns om turen,også kan du ta det opp da... Høres ut som en god ide Det er egentlig han som har tatt første intiativ de andre gangene til å sende mld etter dater. Da har han sendt mld samme dagen, gjerne på kvelden. Håper han "holder ut" til i morgen Anonymous poster hash: 51af3...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå