Gå til innhold

Lamictal og dosering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte på lamictal for to måneder siden og tar nå 200mg på morgenen. Føler meg mye bedre av depresjonen, men på kvelden merker jeg noen ganger at jeg faller litt ned igjen og blir tiltaksløs og trist og har ikke lyst til noe særlig. På dagtid har jeg mye mer energi og føler meg bedre. Kan jo hende at jeg daler litt på kveldene fordi jeg er sliten av å gjøre normale ting etter en lang tid med depresjon, men kan det også være at jeg bør opp på høyere dose, f. Eks ta 100mg på ettermiddagen? Skal ta seriumspeil om ikke så lenge, men er det sikkert at man finner ut av den hva slags dose jeg bør opp på?

Anonymous poster hash: 6ba0e...192

Skrevet

Tråden stenges ettersom den bryter med retningslinjene for kropp og helse-forumet.

Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

Marr, mod.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...