vanskapning Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg skal snart på kurs med valpen på fire måneder, og lurer på hvilke godbiter jeg skal ta med. Han er mest vant med tørrfor som belønning, eller sånne "kjedelige" godbiter fra dyrebutikken. Tenker kanskje han bør få noe mer spennende for å holde fokus når vi skal trene sammen med andre hunder. Hva ville dere gitt? Har fått tips om karbonade eller pølse, men blir så usikker på hva de tåler av menneskemat, og skal det såfall stekes først?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Jeg bruker tuber med f.eks baconost. Enkelt, ingen griserier og hunden ELSKER det Anonymous poster hash: a1659...d46
Tabris Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Karbonader, kjøttkaker, pølser, fiskepudding, fiskekaker... Det er en fordel å ta med noe mer heftig enn tørre godbiter på kurs, fordi det er mye forstyrrelser som gjør at det er som regel vanskeligere for valpen å følge med der enn hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 For å unngå alt saltet, fettet og krydderet i pølser og kjøttkaker, pleier jeg å bruke kokt kyllingfilet, svinefilet eller annet rent kjøtt. Veldig populært.Anonymous poster hash: dc240...65a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Bruker små biter fra oksehjerte, det elsker hunden. Har også brukt kyllingbiter. Gir dette rått, og hunden gjør hva som helst for en bit. Anonymous poster hash: f7836...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå