Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er utdannet hudpleier for 10 år siden, men aldri jobbet med faget. Har i alle årene brukt glo minerals sminke, for det var det vi brukte på skolen, og det som var det beste på den tiden. Har ikke giddet å følge med på hva som finnes, eller prøve noe annet. Men så fikk jeg et innfall og kjøpte masse ting fra makeup mekka, og ble helt imponert!! Hadde ikke helt de store forventningene siden det var så billig. Men wow! Flere som bruker det? Hvordan kan det være så billig? Er det bare jeg som ikke har fulgt med i tiden, og at sminke generelt sett er blitt mye bedre? Føler meg som en gammal grå mus her, men er ikke det altså :ler:

Tenker hovedsakelig på øyenskyggene, de er utrolig gode få jevnt på. Syns også kostene er skikkelig gode. Og sminkefjerningsserviettene. Kjøpte også et øyenbrynskit som jeg er veldig fornøyd med.

Anonymous poster hash: 97858...ed7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd så mye derfra men jeg kjempefornøyd med mineral foundationen deres, tror det et en av de beste som jeg har prøvd av flytende foundations.

Anonymous poster hash: 7b0e2...e66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Makeup mekka. og spesielt ikke børstene.

Anonymous poster hash: d5109...d85
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Makeup mekka. og spesielt ikke børstene. Anonymous poster hash: d5109...d85

Hva bruker du da? :)

Anonymous poster hash: 97858...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...