Gå til innhold

Kik - hva er det og hva brukes det til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mannen min har lastet ned Kik. Aner ikke hvor lenge han har hatt det da jeg så det tilfeldigvis da han bladde forbi i appene sine. Jeg har kun sett det på instagram at noen med lettkleddbilde skriver "Kik me". Så jeg måtte bare åpne appen på telefonen hans for å se. Men i samme sekund fikk jeg dårlig samvittighet, jeg er i mot snoking, og er redd han skal finne ut at jeg så innpå appen, så jeg lukket den med en gang. Jeg skal snakke med han og spørre om den, men først trenger jeg litt info om hva denne appen egentlig er? Hva brukes den til? Ingen av mine venner har hørt om eller bruker den og det virker som den ikke er så utbredt blant norske? Og han har kontakt med alle vennene sine på snapchat, sms og Facebook. Så jeg forstår ikke hvilken nytte han skulle ha for appen. Godt mulig han ikke bruker den, men det lille jeg rakk å se var at han hadde bilde av seg selv. Og han holder mobilen sin ryddig ved å slette alt unødvendig. Jeg har tilfeldigvis bare lagt merke til at noen utenlandske på insta vil "kike", har jeg grunn til å bli litt skeptisk? Mannen er forresten 30år.

Anonymous poster hash: d8608...df6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I og med at det er et fjortisfenomen så er det kanskje grunnlag for å spørre hvorfor han har profil der?

Anonymous poster hash: 08359...213
AnonymBruker
Skrevet

I og med at det er et fjortisfenomen så er det kanskje grunnlag for å spørre hvorfor han har profil der?

Anonymous poster hash: 08359...213

Takk for svar! hva bruker fjortiser det til?

AnonymBruker
Skrevet

Det er en meldingsapp. Noe ala facebookchatten men med brukernavn og sånn. Meldingene slettes om du avinstallerer appen.

Brukes mest av fjortiser eller slikt. Eksen min brukte det også når han var utro til å chatte med jenter (var visst veldig kjekt at meldingene ble slettet automatisk)

Anonymous poster hash: e956b...42d

AnonymBruker
Skrevet

Det er en meldingsapp. Noe ala facebookchatten men med brukernavn og sånn. Meldingene slettes om du avinstallerer appen.

Brukes mest av fjortiser eller slikt. Eksen min brukte det også når han var utro til å chatte med jenter (var visst veldig kjekt at meldingene ble slettet automatisk)

Anonymous poster hash: e956b...42d

Takk for svar. Synd å høre om exen din :/ Er jo noe slikt jeg frykter, men samtidig kan jeg ikke anklage han for noe. Tror det beste.

Har man egen venneliste på den appen? Er vel kanskje der jeg bør se om jeg går så langt og snoker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...