AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Har du noen gang blitt redd av å se en skummel film? Jeg satt i stua og så en kjempeskummel skrekkfilm. Ble så redd at jeg ikke turte å gå og legge meg på soverommet, måtte bare bli liggende i sofaen i tilfelle det var en morder under sofaen som grep tak i foten min når jeg gikk ut på gulvet Anonymous poster hash: a1b83...0fa
Alja Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Jeg hater skumle filmer. Skal jeg se dem, må jeg ha lyden av mens jeg sitter med hånden foran øynene. Jeg støkker uansett. Tror ikke skrekkfilmer er noe for meg. Bare jeg leser om skumle historier blir jeg helt svett og paranoid, hjertebank, klamme hender. Grusomt, rett og slett. Når mennesker blir redde reagerer de enten med fight, flight eller freeze. Jeg fryser. Jeg lå stille i sengen min å hørte at sykkelen min ble stjelt rett utenfor vinduet mitt. Turde ikke se ut vinduet før det hadde gått en time. Jeg har derfor funnet ut at jeg hadde vært fullstendig useless hadde det skjedd meg noe.... Kjipern
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Ja! Men velger da ikke å se slike filmer, jeg er singel, og går alltid å legger meg alene, vil ikke ha slike bilder i hodet mitt da! Anonymous poster hash: bbab1...e2e
Gjest Castielz Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=0z6xGU2_g9s Denne er fin! Se den! Endret 21. juni 2015 av Castielz
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 hva er den filmen? Tørikke se før du forteller. Anonymous poster hash: a1b83...0fa
Maximillian Cohen Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 hva er den filmen? Tørikke se før du forteller. Anonymous poster hash: a1b83...0fa Det er en kvinne som har en mindre pen mann ved siden av seg i sengen. Jeg har problemer med å se at det er særlig skummelt, men det er mulig å skvette litt til tross for at det ikke er vanskelig å se hva som kommer. Jeg tror de fleste vil tåle å se klippet.
Gjest me2u Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Jeg venter fremdeles på en film som skremmer meg. Har sett så og si alt av skrekkfilmer og har sett masse asiatiske skrekkfilmer(ja, alle de asiatiske er bedre enn de amerikanske kopiene), men jeg er immun.
Gjest Kaffelattn Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Har du noen gang blitt redd av å se en skummel film? Jeg satt i stua og så en kjempeskummel skrekkfilm. Ble så redd at jeg ikke turte å gå og legge meg på soverommet, måtte bare bli liggende i sofaen i tilfelle det var en morder under sofaen som grep tak i foten min når jeg gikk ut på gulvet Anonymous poster hash: a1b83...0fa Absolutt...er fremdeles redd fra filmen jeg så i 2003 som handlet om døde folk som kunne bli vekket til live igjen - men da ikke som den de pleide å være men som grusomme personer forkledd i "den gamle kroppen". Mørke, regn, enslige hus, øde fjell...skikkelig skummelt! Hva var tittelen...? Kan aldri se noe slikt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå