AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Dersom man er skikkelig betatt av noen og tenker på denne personen titt og ofte, sjekker litt facebook og instragram osv. Vil den andre personen "føle" energien din? Jeg vet det høres ut som at jeg har røykt noe spesielt her, men jeg kom bare til å tenke på det. Spesielt om man har god kjemi når man treffes, men at det aldri kan bli noe av på grunn av diverse årsaker. Begge vet at begge har et godt øye til hverandre. Jeg opplevde en gang at jeg tenkte så hardt på denne personen at det plutselig poppet inn en tekstmelding. Helt uventet, etter mange måneder uten å snakke sammen. Jeg burde kanskje bare legge meg Anonymous poster hash: 92139...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg har det sånn med både mannen og moren min. Tar opp tlf og plutselig ringer de i det jeg skal ringe :D Anonymous poster hash: abc14...8c0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg har det sånn med både mannen og moren min. Tar opp tlf og plutselig ringer de i det jeg skal ringe :DAnonymous poster hash: abc14...8c0 Jeg ligger her å prøver å overføre noen tanker. "ring meg, ring meg" hahahaha Anonymous poster hash: 92139...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Anonymous poster hash: 6f664...a81 hahahahhaha Anonymous poster hash: 92139...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Anonymous poster hash: 6f664...a81 Anonymous poster hash: 89b01...075
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 hva mener dere da KG guruer? Tror dere at det ligger noe i dette? Anonymous poster hash: 92139...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Jeg tror ikke på sånt. En logisk forklaring: tenk alle gangene du har tenkt på den personen uten at den har ringt, eller uten at du møter tilfeldig på den på gata.. Anonymous poster hash: c19a9...be8 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Dersom man er skikkelig betatt av noen og tenker på denne personen titt og ofte, sjekker litt facebook og instragram osv. Vil den andre personen "føle" energien din? Jeg vet det høres ut som at jeg har røykt noe spesielt her, men jeg kom bare til å tenke på det. Spesielt om man har god kjemi når man treffes, men at det aldri kan bli noe av på grunn av diverse årsaker. Begge vet at begge har et godt øye til hverandre. Jeg opplevde en gang at jeg tenkte så hardt på denne personen at det plutselig poppet inn en tekstmelding. Helt uventet, etter mange måneder uten å snakke sammen. Jeg burde kanskje bare legge meg Anonymous poster hash: 92139...7b2 Ditt første spørsmål :Nei! Ditt siste spørsmål: Ja!Anonymous poster hash: 5cc19...727 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Dersom man er skikkelig betatt av noen og tenker på denne personen titt og ofte, sjekker litt facebook og instragram osv. Vil den andre personen "føle" energien din? Jeg vet det høres ut som at jeg har røykt noe spesielt her, men jeg kom bare til å tenke på det. Spesielt om man har god kjemi når man treffes, men at det aldri kan bli noe av på grunn av diverse årsaker. Begge vet at begge har et godt øye til hverandre. Jeg opplevde en gang at jeg tenkte så hardt på denne personen at det plutselig poppet inn en tekstmelding. Helt uventet, etter mange måneder uten å snakke sammen. Jeg burde kanskje bare legge meg Anonymous poster hash: 92139...7b2 Ja absolutt, det tror jeg :-) Har opplevd det flere ganger, akkurat det du beskriver. Og har en tro på noe jeg ikke helt vet hva er, men at universet består av energier som flytter på seg og at tanker til en viss grad kan "overføres" tror jeg på :-) Anonymous poster hash: 23ffd...f3c
Tibbie Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Lykke til med å finne en fasit på dette Jeg tror det i hvert fall i noen tilfeller. Men tror også på tilfeldigheter
avida30 Skrevet 21. juni 2015 #12 Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg tror det Ikke med hvem som helst, men med noen man har en spesiell tilknytning / mening med ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå