wintergirl Skrevet 21. juni 2015 #21 Skrevet 21. juni 2015 Du hadde fått vondt selv, en kort stund om du hadde prøvd på det. Jeg hadde jo ikke gått rett bort for å si det sånn.
Las Aron Skrevet 21. juni 2015 #22 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Håper ingen her tror på fullt alvor at noen kunne ha reddet hjorten fra å bli bjørnemat. Bjørnen er i jakte/etemodus og har ikke brydd seg det minste om noe et menneske kunne ha gjort, unntatt å skyte den selvfølgelig. Hadde den brydd seg hadde den angrepet mennesket i stedet. Har fått fronten på skogsmaskinen omtrent rasert etter å ha kommet på en bjørn som spiste på et kadaver, så vet hva bjørner er i stand til under rette omstendigheter. Endret 21. juni 2015 av Las Aron
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #23 Skrevet 21. juni 2015 Blir skremt av naiviteten til enkelte. Skriv norsk eller la være. Det er ikke naivt å redde dyr. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #24 Skrevet 21. juni 2015 Tror vi har fjernet oss for langt unna det naturlige når vi mener dette er feil. Mennesket er også en del av naturen. Hvis vi redder hjorten så er det naturlig. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #25 Skrevet 21. juni 2015 Håper ingen her tror på fullt alvor at noen kunne ha reddet hjorten fra å bli bjørnemat. Bjørnen er i jakte/etemodus og har ikke brydd seg det minste om noe et menneske kunne ha gjort, unntatt å skyte den selvfølgelig. Hvis du hadde løpt mot den og laget et vanvittig brøl så hadde den nok blitt skremt. Kunne også slått og sparket den i hodet. Anonymous poster hash: 15f57...8b2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. juni 2015 #26 Skrevet 21. juni 2015 Det handler ikke omåødelegge for bjørnen, men å redde hjorten. Bjørnen kan også spise vegetarmat, så den klarer seg. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 Hvordan er det mulig å være så naiv ? Har folk virkelig så lite forståelse om hvordan naturen fungerer ? 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. juni 2015 #27 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Mennesket er også en del av naturen. Hvis vi redder hjorten så er det naturlig. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 Betyr det at om jeg ser en hjortejeger så kan jeg skyte hjortejegeren som skal til å drepe en hjort, for å redde den hjorten ? jeg mener jeg er en del av naturen så da ville det vært naturlig ikke sant. Jeg bare bruker din form for argument. Jeg ville selvsagt aldri skutt et menneske Endret 21. juni 2015 av Balian de Ibelin
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #28 Skrevet 21. juni 2015 Betyr det at om jeg ser en hjortejeger så kan jeg skyte hjortejegeren som skal til å drepe en hjort, for å redde den hjorten ? jeg mener jeg er en del av naturen så da ville det vært naturlig ikke sant. Jeg bare bruker din form for argument. Jeg ville selvsagt aldri skutt et menneske Nei, selvfølgelig kan du ikke skyte mennesker. Hvorfor har du forresten en ABB-kriger som avatar? Anonymous poster hash: 15f57...8b2
Petra75 Skrevet 21. juni 2015 #29 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Hvis du hadde løpt mot den og laget et vanvittig brøl så hadde den nok blitt skremt. Kunne også slått og sparket den i hodet. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 hahaha - håper du tuller! Endret 21. juni 2015 av Petra75 2
Petra75 Skrevet 21. juni 2015 #30 Skrevet 21. juni 2015 Mennesket er også en del av naturen. Hvis vi redder hjorten så er det naturlig. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 Nei. Mennesket har fjernet seg så langt fra det naturlige som det snart er mulig å komme.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. juni 2015 #31 Skrevet 21. juni 2015 Nei, selvfølgelig kan du ikke skyte mennesker. Hvorfor har du forresten en ABB-kriger som avatar? Anonymous poster hash: 15f57...8b2 Det er en middelalder ridder. Har ingenting med ABB å gjøre. Uansett så må du løre deg hvordan naturen fungerer
Hedda-78 Skrevet 21. juni 2015 #32 Skrevet 21. juni 2015 Det hadde neppe utgjort noen forskjell i det lange løp. Hadde du reddet hjorten i dag, hadde den blitt spist i morgen. Eller bjørnen hadde spist et annet dyr i stedet, når du ikke så det. Jeg tror nok også at et menneske hadde hatt store problemer med å skremme en bjørn bort fra maten sin. Hadde du begynt å rope og vifte med armene, hadde bare bjørnen spist deg i stedet. Og så hjorten etterpå.
Las Aron Skrevet 21. juni 2015 #33 Skrevet 21. juni 2015 hahaha - håper du tuller! Det er det nok flere i denne tråden som gjør. Det er ikke mulig å være så tett.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #34 Skrevet 21. juni 2015 Det er en middelalder ridder. Har ingenting med ABB å gjøre. Uansett så må du løre deg hvordan naturen fungerer Takk for at du byttet. Den du hadde lignet veldig på ridderene i ABBs filmer og manifester. Anonymous poster hash: 15f57...8b2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #35 Skrevet 21. juni 2015 Er det virkelig noen som er så dumme? Redde hjorten? Dette er naturens gang folkens, og jeg håper virklelig ingen her er så dum at de ville ropt "Hei bjørnen! Slutt å spis den hjorten, ta meg isteden!!!" Bjørnen trenger mat den også. Det hender at jeg også spiser hjort, smaker godt Anonymous poster hash: cc91d...8ec
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #36 Skrevet 21. juni 2015 Jeg så en mann i Sverige som skremte en bjørn ved å ta ut armene og brøle. Anonymous poster hash: 15f57...8b2
Gjest Angry Man Skrevet 21. juni 2015 #37 Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg nøt ikke å se det akkurat. Men ble ikke sint på bjørnen, den gjør bare det instinktet sier atden skal gjøre. Anonymous poster hash: 15f57...8b2 Nei jeg ble heller ikke sint på bjørnen, syntes bare synd på hjorten.
Gjest Angry Man Skrevet 21. juni 2015 #38 Skrevet 21. juni 2015 Nei, selvfølgelig kan du ikke skyte mennesker. Hvorfor har du forresten en ABB-kriger som avatar? Anonymous poster hash: 15f57...8b2 Hva faan? En ABB kriger? Det er en jævla ridder, det har absolutt ingenting å gjøre med ABB. Han kaller seg Balian de Ibelin. Det er den karakteren Orlando Bloom spiller i filmen kingdom of heaven. Du kan ikke si noe på at han vil ha en ridder som avatar med det navnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå