enhna Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Jeg har vurdert å pierce nesa.. men lurer på hvor vondt det er, hvor lett du får infeksjon og om arret blir stort når du da tar den ut? Hadde piercing i underleppa for ett år siden, men måtte ta den ut da den ødela tannkjøttet mitt. Lurer også på hva som er "smartest" av å bruke nål og pistol?
Shagya Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Jeg fikk skutt hull i nesa med pistol, av en frisør. Det anbefales ikke. Jeg hadde hull i nesa i fire år, og hadde problemer med betennelser hele tiden. Til slutt orka jeg ikke mer styr og tok ut smykket. Det er 3 år siden jeg tok den ut nå, og fortsatt har ikke hullet grodd helt igjen, så det er godt synlig at jeg en gang har hatt hull i nesa. Skal du ha hull i nesa, ville jeg satsa på piercing med nål.
Dru Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Jeg fikk også skutt hull. Det er 8 år siden nå, og 6 år siden jeg tok den ut. Det ser ikke særlig pent ut. Det er veldig lett å se at jeg har hatt hull. Det er absolutt å anbefale å ta hos profesjonelle. De vet mye bedre hva de holder på med enn en frisør gjør. Og lytt nøye til renserådene de kommer med.
chriztine Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Leste et sted at det er ulovlig å bruke pistol andre steder enn øreflippen! Uansett, gå til et piercing-studio å få det gjort der! De skal vite hva de gjør og de fleste er veldig flinke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå