Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #1 Del Skrevet 3. september 2004 Nå er Grieghallen bestilt til første helgen i november, hele 1000 m2! Så nå blir det messe på oss i Bergen og omegn også! Har du ønsker om hvem vi kan invitere av butikker og forhandlere, kom med dem! Jo flere jo bedre, ikke? :-) Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 4. september 2004 #2 Del Skrevet 4. september 2004 Er det noe som heter det altså? Hva går det ut på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. september 2004 #3 Del Skrevet 4. september 2004 Noe som heter hva? Scrapbooking? Scrapbooking er avanserte fotoalbum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 4. september 2004 #4 Del Skrevet 4. september 2004 Jo,det vet jeg hva er.Driver å pusler litt med sånt sjøl jeg.Men at det fantes messe angående temaet,det visste jeg ikke.Spørsmålet var vel egentlig,hva foregår på en slik messe?? Går folk rundt å ser på scrapbøkene til hverandre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #5 Del Skrevet 5. september 2004 Oj, så gøy! Og eg som bur i Bergen no og all ting! Kult!!! Den skal eg komme på, garantert! *notere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 19. oktober 2004 #6 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som har hørt noe mer om denne messa? Er det sant at det er den messa den helga? Finnes det noe hjemmeside man kan lese mer om dette? Noen som vet? :-) Har lyst å dra hvis det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. oktober 2004 #7 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jo,det vet jeg hva er.Driver å pusler litt med sånt sjøl jeg.Men at det fantes messe angående temaet,det visste jeg ikke.Spørsmålet var vel egentlig,hva foregår på en slik messe?? Går folk rundt å ser på scrapbøkene til hverandre eller? Neida, man kjøper stæsj masse fint på sist messe i Oslo hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 19. oktober 2004 #8 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fant en side.. :-) http://www.stempelhobby.no/kalender/kalend...?op=view&id=153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå