Gå til innhold

Ro deg ned..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg trenger noen kloke ord fra dere her inne!

Jeg har er vennepar som koblet meg med den fyren, han har alle verdier og kvaliteter jeg ser etter i en kar. Han har vært interessert i meg i 2 års tid, men hadde i den perioden samboer, men nå som jeg har blitt singel tenkte jeg å se om det var noe mellom meg og "Ola".

Jeg får stadig meldinger av han, han snakker om hva vi skal gjøre neste sommer, at jeg må hjelpe han å innrede det nye huset hans, og om jeg kunne tenkt meg og bo der med han. Han er en herlig, snill god kar, som jeg tror ønsker det beste for meg. Men jeg får kalde føtter. Vi har kun vært på 2 date og jeg kom ut fra mitt nevnte forhold for 1 måned siden.

Han sjarmerer meg i senk, overdøver meg med fine ord og bare er den herlig karen. :rodmer:

Det jeg egentlig ønsker av kloke ord fra dere er;

Hvordan kan jeg på en pen, forsiktig måte fortelle han at han må roe seg litt ned?

Det er vel verdt å nevne at det er en viss alders forskjell mellom oss også, over 10 år..

Sier tusen takk på forhånd for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ta det litt når det passer seg om dere f. eks snakker om deres forhold eller om han begynner å prate om f. eks at dere skal bo sammen. Jeg ville sagt noe som "Jeg liker deg veldig godt Ola, men kan vi ikke ta ting litt saktere og ta ting litt mer som det faller seg og bli skikkelig godt kjent før vi begynner å tenke på de tingene".

Husk bare å presiser at du liker å være med han, men at dere eskalerer litt saktere og blir skikkelig kjent før dere f. eks tar forholdet til et nytt stadie. 

Aldersforskjellen mellom deg og din partner er ikke verdt å nevne, det er totalt irrelevant.

Endret av Charmander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...