AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Jeg matcha med en fyr basert på null tekst eller bilde av meg selv. Etter at jeg lastet opp bilder av meg, har han ikke sletta.. Som den analetikkeren jeg er lurer jeg på hvorfor? Hvorfor sletter ikke dere matcher?Anonymous poster hash: 48b37...b76
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Nå har jeg ikke behov for Tinder mer, men når jeg hadde, så sletta jeg kun en person. Han var creepy og stalkete. Ellers gadd jeg bare ikke. Chatta med de det var greit å chatte med inntil det døde ut (eller ble full klaff med, som nå har skjedd). Anonymous poster hash: 032fc...401 1
Okapi Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Jeg sletter aldri noen. Hvorfor skulle jeg gjøre det? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Jeg sletter aldri noen. Hvorfor skulle jeg gjøre det? Kanskje du ikke likte det du så? Jeg opplever stadig å bli sletta med en gang vi matcher, men er så nysgjerrige på hvorfor han ikke sletta meg etter han fikk se meg..Anonymous poster hash: 48b37...b76
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Jeg sletter ikke matcher hvor vi aldri kommer i prat, men jeg sletter matcher hvor vi har prata en stund og hvor det plutselig blir stille fra den andre Vet ikke hvorfor de som slutter å svare ikke sletter, men... De bryr seg vel rett og slett ikke. Anonymous poster hash: 92422...cc8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Jeg er på Tinder for å treffe folk IRL jeg. De som ikke svarer, eller virker generelt uinteresserte, ryker ut etter en uke eller to. Svarer man ikke, eller lar være å slette matcher man ikke har tenkt å svare eller har lyst til å treffe, eier man ikke folkeskikk. Man ekskluderer dermed seg selv. Det kryr av damer der inne så jeg sletter og går bare videre Anonymous poster hash: 4759c...873
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har slettet noen få. En som jeg pratet med over en stund, avtalte et halvveis møte og så ble det ikke noe av. Jeg slettet ham mest fordi han la ut så fryktelig mange moments, men også litt pga. såret stolthet. Bortsett fra det har jeg slettet folk som har skrevet upassende/ekle/ufine ting eller vært generelt uhøflige. Det er ikke så vanskelig å finne ut hvem jeg er siden jeg har Instagram-kontoen min koblet på, og da er jeg ikke sykt gira på at de folka skal vite hvor jeg bor. Sletter ellers ingen, selv om samtalen dør ut eller det ikke er noen samtale i det hele tatt. Anonymous poster hash: e5a89...d9f
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Aner ikke hvorfor jeg skulle gjort det..? Eller hvordan..? Hva er poenget med å slette matcher..?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Aner ikke hvorfor jeg skulle gjort det..? Eller hvordan..? Hva er poenget med å slette matcher..? Jeg gjør det for å ikke ha en lang liste med folk jeg aldri kommer til å prate med. Hvis jeg sveiper mye får jeg jo noen matcher, og da blir lista for fullt av folk jeg aldri kommer i prat med. Anonymous poster hash: 123c5...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå