Gå til innhold

Hva bør man se og gjøre i Glasgow?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, noen som har noen gode tips til hva man bør gjøre i Glasgow? Jeg skal på jobbreise til Glasgow i august, og lurer på hva jeg bør få med meg. Jeg skal være der i 10 dager, og har fri litt innimellom, slik at det også er rom for noen utflukter.

Har dere noen gode restauranter å anbefale?

Hva bør man absolutt få med seg?

Jeg liker godt å traske rundt på egenhånd, så tips til "hidden gems" settes også pris på.

Jeg har hverken vært i Skottland eller Glasgow tidligere, så jeg ser virkelig frem til besøket:)

Anonymous poster hash: 8fe0d...f77

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Hvis du skal til Skottland i august, prøv å ta deg en tur til Edinburgh. Det er ikke langt unna Glasgow med tog, og i august er det en kjempestor kulturfestival der. Egentlig er det flere festivaler om gangen, og det foregår så mye! Stand-up-show, konserter, gateshow. Mye av det er gratis også. Er mange artister som har slått gjennom der :)

Har selv utrolig lyst til å dra dit, men overnatting der i august er utrolig dyrt på grunn av festivalen.

I Glasgow. Det er veldig fin arkitektur i sentrum, og mange fine puber. Jeg anbefaler deg å dra til West End og dra innom noen puber der. Veldig god stemning :)
Ellers bør du ta deg en tur opp til Loch Lomond. Det er heller ikke langt fra Glasgow. Største innsjøen i Storbritannia og er veldig populært sted om sommeren.

Jeg skal prøve å komme på mer. Var der i to uker i desember, men jeg gjorde ikke så mye annet enn å dra på konserter og puber.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tusen takk for mange gode tips. Nå ser jeg ennå mer frem til turen, selv om det jo blir en del jobb;)

Blir veldig glad hvis andre også har noen gode tips:)

Anonymous poster hash: 8fe0d...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...