Gjest Solstråla88 Skrevet 21. juni 2015 #21 Skrevet 21. juni 2015 Vi har slyngvugge til dagsoving og leandervugge til natten. Vår går nok over til sprinkelseng over sommeren. Har vært fornøyd med begge😊
Gjest me2u Skrevet 21. juni 2015 #22 Skrevet 21. juni 2015 Takk for tips 😊 Ser at der ikke er hjul på next2mee krybbe, tenker om man vil bruke den som dagseng i stua. Ser veldig praktisk ut ellers. Hvor kjøper man disse?Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe Den er veldig lett JollyRoom, Babyshop etc har den
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #23 Skrevet 21. juni 2015 Hei igjen! Er redd for at bedside crib (se lenke) er bortkastet penger, da de ikke kan brukes i mange mnd før de er for små? Noen erfaringer der? Stokke mini har ikke sider som kan senkes om jeg har forstått riktig? Men har jo et sett med forlengelse når barnet blir større. Noen erfaringer rundt Stokke mini til spedbarn? Redd det blir tungvint uten sider som kan senkes.. Andre forslag mottas med takk 😊Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe Jeg laget en liten bedside crib selv. Brukte den til babyen var ca 4 mnd. Kostet ca 200,- i materialer og maling Anonymous poster hash: 8f7d1...cd9
Gjest mammanicolene Skrevet 22. juni 2015 #24 Skrevet 22. juni 2015 Den er veldig lett JollyRoom, Babyshop etc har den Vi har også kjøpt next ti me og skal ha babynest oppi Tilbud på senga nå på mimmis.no
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #25 Skrevet 22. juni 2015 Takk igjen for tips 😊 Next to me ser praktisk ut- dere som har erfaring med denne: - Ser der er en funksjon for å feste next2me til foreldresenga. Hva om du har en rammemadrass? Hvor fester man da disse stroppene? Tenker det er pga sikkerhet- at sengene ikke glir fra hverandre.Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 En annen ting med next to me: - kan man feste uro osv til ramma? Noen erfaringer der?Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe
Gjest me2u Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 En annen ting med next to me: - kan man feste uro osv til ramma? Noen erfaringer der?Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe Jada Ikke noe problem
Gjest mammanicolene Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 Takk igjen for tips 😊 Next to me ser praktisk ut- dere som har erfaring med denne: - Ser der er en funksjon for å feste next2me til foreldresenga. Hva om du har en rammemadrass? Hvor fester man da disse stroppene? Tenker det er pga sikkerhet- at sengene ikke glir fra hverandre.Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe Vi har stor rammemadrass seng og jeg søkte opp dette når jeg kjøpte den. Det jeg ser folk skriver er at festet er langt nok til å gå rundt madrassen. Om det ikke skulle gå, sier samtlige at det føles trygt og stødig uten og feste også. Evt. kan man ha et møbel stående inntil sengen så sengen er presset mot foreldresengen
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Du kan bestille fra ikea på hjemmesiden dems!Anonymous poster hash: e04d0...bd6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #30 Skrevet 8. august 2015 Spørsmål: kan next to me crib festes til stor dobbeltseng m rammemadrass og hvordan isåfall? Anonymous poster hash: a81ed...4b8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #31 Skrevet 8. august 2015 Vi har rammemadrass - svane med ben. Bestilte bedside crib på nettet. Da vi fikk den hjem og prøvde krybben vedsidenav sengen- viser det seg at den er for lav. Rakk ikke opp til vår seng. Retur her.Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #32 Skrevet 8. august 2015 Vi har rammemadrass - svane med ben. Bestilte bedside crib på nettet. Da vi fikk den hjem og prøvde krybben vedsidenav sengen- viser det seg at den er for lav. Rakk ikke opp til vår seng. Retur her. Hvor høy er sengen deres? Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe Anonymous poster hash: a81ed...4b8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #33 Skrevet 8. august 2015 Anonymous poster hash: a81ed...4b8 Foreldresenga her er ca 70 cm høy. Det var en Chicco Next2me jeg sendte i retur. Var ikke høy nok på høyeste innstilling.Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe
Solstråla80 Skrevet 8. august 2015 #34 Skrevet 8. august 2015 Noen her som har tvillinger? Hvordan løste dere dette i starten?
lillelykke Skrevet 9. august 2015 #35 Skrevet 9. august 2015 Hei! Jeg er selv gravid nå, og har både vugge og babynest. Vuggen er den samme jeg selv sov i når jeg var liten, så derfor valgte vi dette - så har vi en babynest i tilfelle den lille ikke vil sove i vuggen. Greit å være på den sikre siden, vet jo aldri hva den vil før ungen er ute! Lurer selv på en liten ting ang det, om jeg får snike det inn i tråden her. Har vært litt redd for bedside crib og for å la babyen sove hos oss i sengen siden min kjære har så lett for å hive på seg - og ofte lander hånden i trynet på meg når han snur seg i søvne så kanskje han må sove på gjesterommet isåfall? Har merket han har blitt mye mer forsiktig nå i graviditeten, kanskje det samme skjer om han vet en liten baby sover mellom oss?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå