Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi har slyngvugge til dagsoving og leandervugge til natten. Vår går nok over til sprinkelseng over sommeren. Har vært fornøyd med begge😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips 😊

Ser at der ikke er hjul på next2mee krybbe, tenker om man vil bruke den som dagseng i stua. Ser veldig praktisk ut ellers. Hvor kjøper man disse?

Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe

Den er veldig lett :)

JollyRoom, Babyshop etc har den :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen!

Er redd for at bedside crib (se lenke) er bortkastet penger, da de ikke kan brukes i mange mnd før de er for små? Noen erfaringer der?

Stokke mini har ikke sider som kan senkes om jeg har forstått riktig? Men har jo et sett med forlengelse når barnet blir større. Noen erfaringer rundt Stokke mini til spedbarn? Redd det blir tungvint uten sider som kan senkes..

Andre forslag mottas med takk 😊

Jeg laget en liten bedside crib selv. Brukte den til babyen var ca 4 mnd. Kostet ca 200,- i materialer og maling :)

Anonymous poster hash: 8f7d1...cd9

Gjest mammanicolene
Skrevet

Den er veldig lett :)

JollyRoom, Babyshop etc har den :)

Vi har også kjøpt next ti me og skal ha babynest oppi :) Tilbud på senga nå på mimmis.no
AnonymBruker
Skrevet

Takk igjen for tips 😊

Next to me ser praktisk ut- dere som har erfaring med denne:

- Ser der er en funksjon for å feste next2me til foreldresenga. Hva om du har en rammemadrass? Hvor fester man da disse stroppene? Tenker det er pga sikkerhet- at sengene ikke glir fra hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En annen ting med next to me:

- kan man feste uro osv til ramma? Noen erfaringer der?

Skrevet

En annen ting med next to me:

- kan man feste uro osv til ramma? Noen erfaringer der?Anonymous poster hash: 9ddfe...4fe

Jada :) Ikke noe problem :)

Gjest mammanicolene
Skrevet

Takk igjen for tips 😊

Next to me ser praktisk ut- dere som har erfaring med denne:

- Ser der er en funksjon for å feste next2me til foreldresenga. Hva om du har en rammemadrass? Hvor fester man da disse stroppene? Tenker det er pga sikkerhet- at sengene ikke glir fra hverandre.

Vi har stor rammemadrass seng og jeg søkte opp dette når jeg kjøpte den. Det jeg ser folk skriver er at festet er langt nok til å gå rundt madrassen. Om det ikke skulle gå, sier samtlige at det føles trygt og stødig uten og feste også. Evt. kan man ha et møbel stående inntil sengen så sengen er presset mot foreldresengen :)
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bestille fra ikea på hjemmesiden dems!

Anonymous poster hash: e04d0...bd6

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål: kan next to me crib festes til stor dobbeltseng m rammemadrass og hvordan isåfall?

Anonymous poster hash: a81ed...4b8

AnonymBruker
Skrevet

Vi har rammemadrass - svane med ben.

Bestilte bedside crib på nettet.

Da vi fikk den hjem og prøvde krybben vedsidenav sengen- viser det seg at den er for lav. Rakk ikke opp til vår seng.

Retur her.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har rammemadrass - svane med ben.

Bestilte bedside crib på nettet.

Da vi fikk den hjem og prøvde krybben vedsidenav sengen- viser det seg at den er for lav. Rakk ikke opp til vår seng.

Retur her. Hvor høy er sengen deres?

AnonymBruker
Skrevet

Foreldresenga her er ca 70 cm høy.

Det var en Chicco Next2me jeg sendte i retur. Var ikke høy nok på høyeste innstilling.

Skrevet

Noen her som har tvillinger? Hvordan løste dere dette i starten?

Skrevet

Hei! 

Jeg er selv gravid nå, og har både vugge og babynest. Vuggen er den samme jeg selv sov i når jeg var liten, så derfor valgte vi dette - så har vi en babynest i tilfelle den lille ikke vil sove i vuggen. Greit å være på den sikre siden, vet jo aldri hva den vil før ungen er ute!  :icon_lol:

Lurer selv på en liten ting ang det, om jeg får snike det inn i tråden her. Har vært litt redd for bedside crib og for å la babyen sove hos oss i sengen siden min kjære har så lett for å hive på seg - og ofte lander hånden i trynet på meg når han snur seg i søvne  :fnise:  så kanskje han må sove på gjesterommet isåfall? Har merket han har blitt mye mer forsiktig nå i graviditeten, kanskje det samme skjer om han vet en liten baby sover mellom oss? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...