AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Jeg forelsker meg i andre kvinner! De er eldre enn meg, og utstråler en indre trygghet og autoritet. Dessverre har dette foregått hele livet. Jeg kan nevne i fleng: Tanter som jobbet i barnehage da jeg var barn. Lærere, både på barne, ungdom og - videregående skole. Lege. Psykolog. Jeg har vært forelsket i noen få gutter og, så jeg har en sønn. Selvfølgelig går jeg ingen vei med mine følelser, de er min dypeste hemmelighet og skam. Hadde en vanskelig oppvekst med en syk mor. Så at dette kan forklares mee noe jeg ikke fikk som barn, er sikkert mulig. Likevel, disse følelsene er så frustrerende. Forelskelsen er så sterke, slår meg helt ut. Så vet jeg jo også at mine følelser aldri vil bli gjensidig. Dette føles så håpløst at jeg lurer på om jeg orker å bli gammel med meg selv og dette tullet mitt. Har noen et råd for hvordan jeg kan føle som normale mennesker? Dette er et skrik om hjelp! PS. Går til psykolog, men fordi jeg er forelsket i også henne, vil jeg selvsagt ikke si det. Gud, som jeg skammer meg!Anonymous poster hash: 6545b...929 1
Biloba Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Alle du nevner har hatt en type av omsorgsrolle overfor deg. Tror du det kan være det savnet du har? Er dine forelskelser i kvinner like som dem i menn? Det er lov å være bifil i Norge i dag. Du kan også finne en kvinne som kan gjengjelde dine følelser. Skjønner at det er tøft å se seg som annerledes, men du trenger ikke å skamme deg for det og mulighetene til å finne ut av det er der hvis du får motet deg opp i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Du trenger tydeligvis å prate om dette, hva med at du bytter til en mannlig psykolog? Anonymous poster hash: 8a4d6...551 1
Neverland Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Tusen takk for svar! Ja, det er nettopp det at det er type omsorgspersoner. Har til og med vært forelsket i læreren til sønnen min! (Som er over 20 år eldre enn meg). Det blir jo ikke forhold av slikt, de er jo godt gifte med hver sin mann. Bytte psykolog orker jeg ikke. Orker ikke tanken på å miste henne, hun er en av de svært få som kjenner meg ganske godt, og som viser at hun vil hjelpe meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå