Gå til innhold

Hva liker deres barn på 15mnd å leke med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei jente som er lei alle lekene sine virker det som. En brusflaske eller gryte og tresleiv er mer interessant enn noe annet ;)

Men er åpen for idéer dersom det er noe vi bør invistere i?

Har ikke lekekjøkken eller dukkevogn enda, men tenkte ønske dette til bursdag/jul evnt hvis det kan anbefales?

Hun leker dårlig på egenhånd... Har ingen søsken, så er ofte å drar i bena våre.

Anonymous poster hash: 306e5...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har mange "interesser", men er mer en utforsker enn en som leker.

Veldig glad i å hente ting (leker, pynteting, kjøkkenredskap osv) for deretter å spørre meg hva det er.

Liker å bli spurt om å finne ting.

Liker å lese og peke i bøker (liker ikke å lese selve fortellingene, bare vite hva ting er)

Liker å tegne, men liker enda bedre å se på meg tegne.

Liker å gå tur og plukke pinner, stein, blomster.

Liker å dusje.

Liker å spille på instrumenter.

Være på lekeplass - helst med sklie og huske.

Leker noe med Lego og puttekasser.

Leker noe i sandkasse.

Skrevet

Jeg har en som er like gammel, og han leker helst med gryter og annet kjøkkenutstyr. Ellers veldig glad i små og store esker han kan putte ting i. Og puslespill er en favoritt - sitter og putter brikkene ut og inn. Og så leker han en god del med brorens lekekjøkken. Men babyleker er han helt ferdig med. Og ting med lyd mister han fort interessen for.

Og en ny interesse er dyr. Vi har noen legodyr, og disse tasser han rundt med mens han sier mø, bæ, voff osv. Det samme med billedbøker med dyr. Og bøker generelt.

Jeg har opplevd at veldig mye er spennende i den alderen, men det er jo klart de kan bli lei av de samme lekene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...