AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Vet ikke hvor mange her inne som sitter å følger med, men folka som synger er shit dårlige live!! Ja jeg vet jeg kan skru av, men at mange av disse får være med på live konserter er for meg uforståelig...Anonymous poster hash: 49e42...88f
Gjest Mythic Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Vet ikke hvor mange her inne som sitter å følger med, men folka som synger er shit dårlige live!! Ja jeg vet jeg kan skru av, men at mange av disse får være med på live konserter er for meg uforståelig...Anonymous poster hash: 49e42...88f Det er mer uforståelig at de faktisk ligger på topp 20-lista. Men, men, verden vil bedras... By the way, Gabrielle ser virkelig ut som en alien med de merkelige øyenbrynene sine!
MiniMjau Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Godt de kan samle sammen rusk og rask og elendige artister til en eneste samlekonsert
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Er det ikke playback?? Har alltid vært det tidligere. Husker VG hadde en god grunn på det også. Anonymous poster hash: bc0b5...418
avida30 Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Enig, ingen av de som var på den lineupen kan egentlig kalles artister. De hverken synger eller spiller noe av kvalitet. En femteklasse kunne lagd bedre artisteri.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Enig, ingen av de som var på den lineupen kan egentlig kalles artister. De hverken synger eller spiller noe av kvalitet. En femteklasse kunne lagd bedre artisteri. Hvor er disse femteklassene da på NRK? Anonymous poster hash: c15c1...983
Gjest crazycatlady Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Harry og dårlig drittmusikk! Fysjom!
Sannerlig Skrevet 24. juni 2015 #8 Skrevet 24. juni 2015 MumseMons fra Mgp var der, jeg var der, men ble ikke sett av han. En forferdelig blemme fra arrangørens side sier jeg:) Så får jeg vel si noe i denne tråden som er PK, som resten: Ja esse, alle suger, drittfemteklassemøkk, harry uuh. Umulig å bare hygge seg med gratis underholdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå