AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Etter en natt med en fyr der kjemien var god, men det ikke var noe mer enn det. Sitter jeg igjen med en intens følelse av savn. Da han dro, fikk jeg et støkk i meg.. Jeg kjente på følelser jeg ikke har følt på lang tid. Jeg opplevde nærhet og intimitet, jeg hadde noen å stryke på, noen å kjærtegne. Det var ikke han i seg selv, det var bare følelsen av å være med noen på en nær måte. Jeg har vært singel så lenge at det er lenge siden jeg har vært nær en person på den måten. Jeg har jo datet, ledd, og snakket, men ikke ligget med noen, strykt på dem og virkelig følt på nærhet. Jeg har vel glemt hvordan det er å være med noen på den måten, hvor trygt og godt det føles, men nå kjente jeg på det i tillegg til et overveldene savn. Jeg vil ha noen. Jeg vil ha kjærlighet. Jeg vil ikke være alene. Så jeg er vel egentlig trist i dag. Og frustrert over at jeg er alene og ikke føler jeg kan gjøre noe som helst med det. Jeg visste ikke at savnet etter å ha noen var så stort som det tydeligvis er. Noen andre som føler det lignende? Anonymous poster hash: 8e912...833 3
Gjest made4u Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Ja, tidvis føler jeg på den føelsen selv, er nå nær seks år siden jeg var i et forhold og har ikke følt slik nærhet selv siden da... At behovet innhenter oss tidvis er naturlig...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Etter en natt med en fyr der kjemien var god, men det ikke var noe mer enn det. Sitter jeg igjen med en intens følelse av savn. Moralen: Dropp ONS. Det er meningen at du skal ha sex med noen som vil møte deg igjen. Sex med random folk er ikke bra. Anonymous poster hash: 4f854...2a5 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Moralen: Dropp ONS. Det er meningen at du skal ha sex med noen som vil møte deg igjen. Sex med random folk er ikke bra. Anonymous poster hash: 4f854...2a5 Han vil møtes igjen, men han er ikke rett for meg. Jeg likte bare følelsen av nærhet, og merket hvor mye jeg savnet det. TS Anonymous poster hash: 8e912...833
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Støtt og stadig Anonymous poster hash: 8e912...833
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Ja, tidvis føler jeg på den føelsen selv, er nå nær seks år siden jeg var i et forhold og har ikke følt slik nærhet selv siden da... At behovet innhenter oss tidvis er naturlig... Er en kjip følelse, får håpe du finner noen:) Vurderer å løse det ved å få meg en "søndagstype", men aner ikke om det er noe særlig god ide det heller.. TS Anonymous poster hash: 8e912...833
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Er en kjip følelse, får håpe du finner noen:) Vurderer å løse det ved å få meg en "søndagstype", men aner ikke om det er noe særlig god ide det heller.. TS Anonymous poster hash: 8e912...833 Ville jeg absolutt ikke anbefalt. Da kan savnet eskalere veldig, og søndagen kan ikke komme fort nok. Før du vet ordet av det er du forelsket, og vil ha mer - noe den personen kanskje ikke er med på. Synes folk lurer seg selv ved å tro at de kan løse savn ved ons, søndagskjæreste og fuc*friends..... Anonymous poster hash: e07e0...ccc 1
Gjest BethD Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 ONS og søndagskjærester er absolutt ikke å anbefale.. Man skaper en falsk intimitet med noen som ikke betyr noe... Og man setter seg selv opp for å bli såret... Man ønsker seg noe så sterkt,og ender opp med å ta til takke med noe som eg langt ifra godt nok.. Og man får smaken på noe som man egentlig ikke har... Jeg føler litt på den at jeg vil at en mann skal respektere meg,og da kan jeg ikke gi melka bort gratis før ha har kjøpt kua, eller noe i den dur.. haha... du skjønner nok hva jeg mener... Skjønner at du savner noen,det gjør jeg også.. men vi fortjener noe skikkelig, ikke noe halveis ! Klem !
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 ONS og søndagskjærester er absolutt ikke å anbefale.. Man skaper en falsk intimitet med noen som ikke betyr noe... Og man setter seg selv opp for å bli såret... Godt sagt. Bli kjent først, så kan du ha sex etterpå. Det er riktig rekkefølge. Anonymous poster hash: 4f854...2a5 2
Gjest made4u Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Er en kjip følelse, får håpe du finner noen:) Vurderer å løse det ved å få meg en "søndagstype", men aner ikke om det er noe særlig god ide det heller.. TSAnonymous poster hash: 8e912...833 Søndagskjæreste, lørdag også forsåvidt, frister meg også... :-)
Gjest made4u Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Er en kjip følelse, får håpe du finner noen:) Vurderer å løse det ved å få meg en "søndagstype", men aner ikke om det er noe særlig god ide det heller.. TSAnonymous poster hash: 8e912...833 Søndagskjæreste, lørdag også forsåvidt, frister meg også... :-)
Gjest made4u Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Er en kjip følelse, får håpe du finner noen:) Vurderer å løse det ved å få meg en "søndagstype", men aner ikke om det er noe særlig god ide det heller.. TSAnonymous poster hash: 8e912...833 Hvem er du forresten, jeg er jo litt nysgjerrig...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #14 Skrevet 23. juni 2015 Regel nr 1 på KG, dette er ikke en sjekkearena Anonymous poster hash: 4f854...2a5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Hvem er du forresten, jeg er jo litt nysgjerrig... Skrev vel som anonym for å slippe å bli "gjenkjent", så da blir det vel heller vanskelig å svare på det.. Hvorfor lurte du? TS Anonymous poster hash: 8e912...833
Becka Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Når man har fått " smaken på noe" så kjenner det mer tomt etterpå. Jeg kan skrive under på det nå. Var singel i over 6 år, med bare noen helt korte "romanser" her og der. Men så fant jeg en til slutt, men nå er det slutt igjen, og jeg er igjen singel. Jeg klarte meg greit i 6 år sånn sett, men nå kjenner jeg det verre. Jeg har ikke lyst å være alene og singel igjen. Men jeg faller ikke så lett heller... Så er liksom ikke bare å finne en ny med det første..
Gjest made4u Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Skrev vel som anonym for å slippe å bli "gjenkjent", så da blir det vel heller vanskelig å svare på det.. Hvorfor lurte du? TS Anonymous poster hash: 8e912...833 Lurte fordi du for alt jeg vet kunne være ei spennende jente som bor veldig nært...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #18 Skrevet 23. juni 2015 Føler AKKURAT det samme som deg ts.. Måtte kaste hele fyren, men allikevel fortsetter jeg å ta kontakt.. Anonymous poster hash: dca4f...3aa
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #19 Skrevet 24. juni 2015 Når man har fått " smaken på noe" så kjenner det mer tomt etterpå. Jeg kan skrive under på det nå. Var singel i over 6 år, med bare noen helt korte "romanser" her og der. Men så fant jeg en til slutt, men nå er det slutt igjen, og jeg er igjen singel. Jeg klarte meg greit i 6 år sånn sett, men nå kjenner jeg det verre. Jeg har ikke lyst å være alene og singel igjen. Men jeg faller ikke så lett heller... Så er liksom ikke bare å finne en ny med det første.. Forstår deg veldig godt. I mitt tilfelle så får jeg sjeldent følelser for folk. Så det var egentlig bare det intime og kosen jeg savnet. Jeg har derfor fått meg søndagstype, selv om halve KG (eller hele..?) syntes det er en dårlig ide.. Men med tanke på min historikk og hvor godt jeg kjenner meg selv, så er jeg nærmest 99% sikker på at det ikke blir noe følelser fra min side. Og jeg har dermed alle mine behov dekket! Men det er nok ikke noe som fungerer for alle. Håper uansett du finner en ny fin herremann som du får følelser for:) TS Anonymous poster hash: 8e912...833
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #20 Skrevet 24. juni 2015 Lurte fordi du for alt jeg vet kunne være ei spennende jente som bor veldig nært... Tror ikke jeg bor så nært:) TS Anonymous poster hash: 8e912...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå