Gå til innhold

Silje Eira

Gjest SelinaKyle

Anbefalte innlegg

Gjest SelinaKyle

Er det noen andre som leser bloggen til Silje Eira? Liker den mye bedre enn rosabloggerne, og så virker hun så søt og hyggelig. Veldig fin blogg, verdt en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh... Kan kikke på bloggen din en annen dag.

Jeg må bare; LOL!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke Silje.

Mulig det, men det er en tendens til at relativt nye medlemmer "plutselig" får en favoritt blogg de bare må skryte av og få folk til å lese....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SelinaKyle

Mulig det, men det er en tendens til at relativt nye medlemmer "plutselig" får en favoritt blogg de bare må skryte av og få folk til å lese....

Mulig det, men som sagt er jeg ikke Silje. Ikke er jeg ny her inne heller.

Jeg prøver ikke gi henne nye lesere, lurer på om det fins noen som liker bloggen fra før. Hadde jeg prøvd skaffe lesere til min blogg ville jeg i det minste prøvd å skape litt blest om det. Er bare nysgjerrig på om andre også liker bloggen, så vær så snill å hold deg til temaet.

Endret av SelinaKyle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Sorry, men hvem er hun??

Blogger. Er vel ikke så kjent. Har bare lest den en stund og liker den. Bruk Google så finner du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er hun som er sjokoladeugle! Har sett henne i kommentarfeiltet på CBEs instagram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...