Gå til innhold

Hvor ofte hadde det vært optimalt for deg å ha sex? (avstemming)

126 stemmer

1. 1. Hvor ofte hadde det vært optimalt for deg å ha sex?

• Trykk her om du er mann
      34
    • Kvinne: flere ganger om dagen
      12
    • Kvinne: 1 gang om dagen
      19
    • Kvinne: 5-6 ganger i uka
      17
    • Kvinne: 3-4 ganger i uka
      21
    • Kvinne: 1-2 ganger i uka
      15
    • Kvinne: 1-3 ganger i måneden
      0
    • Kvinne: annenhver måned
      2
    • Kvinne: noen ganger i året
      3
    • Kvinne: aldri
      3
  2. 2. Hvor ofte hadde det vært optimalt for deg å ha sex?

• Trykk her om du er kvinne
      87
    • Mann: flere ganger om dagen
      5
    • Mann: 1 gang om dagen
      13
    • Mann: 5-6 ganger i uka
      9
    • Mann: 3-4 ganger i uka
      10
    • Mann: 1-2 ganger i uka
      1
    • Mann: 1-3 ganger i måneden
      0
    • Mann: annenhver måned
      0
    • Mann: noen ganger i året
      0
    • Mann: aldri
      1

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Hvis du var i et fast, langvarig forhold der du hadde kontakt med partneren din hver dag, og mulighet for sex, hvor ofte hadde det vært optimalt for deg å ha det? 

Og nå kommer noen til å si, det kommer jo an på partneren, og om partneren hadde lyst, men la oss se helt vekk i fra det. For deg, hva hadde vært optimalt i et forhold, hvor ofte kunne du tenke deg å ha sex, hvis partneren din var med på det. Og tenk på gjennomsnittsuka, ikke bare der man er superforelska og alt er fint. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke stemt da pollen forlanger at jeg stemmer for hvert spørsmål.

Anonymous poster hash: 8c675...b1c
Gjest supernova_87
Skrevet

Og det er et problem fordi? Hvis du er kvinne, trykker du på "trykk her hvis du er kvinne", og hvis du er mann trykker på du "trykk her hvis du er mann". :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte den nå :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det står "trykk her hvis du er kvinne" over feil spørsmål

Anonymous poster hash: 1745b...5e2
Gjest supernova_87
Skrevet

Det står "trykk her hvis du er kvinne" over feil spørsmål

Gjør det? 

Skrevet

Det kommer veldig an på hvor god sex jeg hadde med en evt partner, har opplevd å vært sammen med han jeg ville bli raskest mulig ferdig med, og helst ikke oftere enn 2 ganger i uka, og jeg har opplevd han jeg kunne hatt sex med i 5-6 timer hver dag!! Så det kommer an på partneren, men ikke på hvorvidt han ville ofte eller ikke - mer hvor bra sex vi faktisk har.

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet

Det kommer veldig an på hvor god sex jeg hadde med en evt partner, har opplevd å vært sammen med han jeg ville bli raskest mulig ferdig med, og helst ikke oftere enn 2 ganger i uka, og jeg har opplevd han jeg kunne hatt sex med i 5-6 timer hver dag!! Så det kommer an på partneren, men ikke på hvorvidt han ville ofte eller ikke - mer hvor bra sex vi faktisk har.

Ja, skjønner det. Men svar utifra om du hadde tilfredsstilllende sex da. Hva hadde vært optimalt for deg, hvis du ser vekk i fra hva partner ønsker, men også hvor flink partner er.  :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte ut i fra tilfredsstillende sex, men sansynligheten er at jeg kun får orgamske 1 av 50 ganger ca, og da synker gjerne tallet enda lavere ned... :)

Anonymous poster hash: 5d669...644
Gjest Castielz
Skrevet

Mange kvinner som lyver på denne avstemmingen ser jeg! :P

Gjest supernova_87
Skrevet

Mange kvinner som lyver på denne avstemmingen ser jeg! :P

Hvem er det som lyver da liksom, de som vil ha mye, eller de som vil ha lite? Og hvorfor sier du det? Og si meg en ting, hva skulle de hatt igjen for å lyve på en anonym avstemming? 

Gjest Castielz
Skrevet

Hvem er det som lyver da liksom, de som vil ha mye, eller de som vil ha lite? Og hvorfor sier du det? Og si meg en ting, hva skulle de hatt igjen for å lyve på en anonym avstemming? 

De som sier de vil ha mye lyver.

Skrevet

Det optimale for meg hadde vært sikkert 4-5 ganger i uka, men kunne ikke velge det så valgte 5-6. Men det er jo optimalt, mye som må klaffe. 

Gjest supernova_87
Skrevet

De som sier de vil ha mye lyver.

Hva er bakgrunnen for den antagelsen? Du svarer ikke på alle spørsmålene mine. 

Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Hva er bakgrunnen for den antagelsen? Du svarer ikke på alle spørsmålene mine. 

Jeg har aldri møtt en gift/i forhold/samboer mann i mitt liv som har sex så ofte, og før du spør, ja det snakkes om med venner og kollegaer.

Og det ene spørsmålet du stilte kan ikke jeg svare på, jeg er ikke kvinne.

Endret av Castielz
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg har aldri møtt en gift/i forhold/samboer mann i mitt liv som har sex så ofte, og før du spør, ja det snakkes om med venner og kollegaer.

Det er ikke sikkert at alle du kjenner er representativt for alle i Norge da. Og dessuten så kan det også ha noe med at det er sjelden det er optimale forhold i det virkelige liv. I tillegg kan det være at det er mennene du kjenner som ikke er interessert i mer sex. 

Gjest Castielz
Skrevet

Det er ikke sikkert at alle du kjenner er representativt for alle i Norge da. Og dessuten så kan det også ha noe med at det er sjelden det er optimale forhold i det virkelige liv. I tillegg kan det være at det er mennene du kjenner som ikke er interessert i mer sex. 

Neida, selvsagt ikke.

Men man begynner jo undre når man treffer hundrevis av folk som alle sier det samme!

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Det at man faktisk ikke har sex så ofte betyr jo ikke at det ikke er det man egentlig har lyst til?

Gjest Castielz
Skrevet

Det at man faktisk ikke har sex så ofte betyr jo ikke at det ikke er det man egentlig har lyst til?

Så det finnes par der ute, som begge vil ha sex ofte, men av en eller annen merkelig grunn, så gjør de det ikke?

Such logic....

AnonymBruker
Skrevet

Undersøkelser viser jo at par i gjennomsnitt har sex 1-2 ganger i uken eller hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...