Gå til innhold

Fyrer som skryter på seg over 500 sexpartnere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste nettopp om Paradise-Audun som påstår at han har nedlagt 750 damer.

Link: http://www.vgtv.no/#!/video/113734/panelet-20-sommerspesial-insta-heidi-49-de-nye-kjendisene-og-presten-i-tooji-videoen/2

Hmm..mine tanker er om det er sant, så er han særdeles billig, som ligger med hvem som helst.

Like sikkert som at julaften er det alltid en og annen wannabe-kjendis som skryter på seg et høyt antall sexpartnere, uavhengig av om det er sant eller ikke, så tenker jeg alltid at fyren må være veldig ukresen som åpenbart tar til takke med hva som helst for å kunne skryte av et høyt antall sengepartnere. Veldig cheap dude.

Anonymous poster hash: 111e4...f9a
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff slike skrytepaver...

Anonymous poster hash: 6aef7...088

Skrevet (endret)

Får vel komme med noe som kan likne en "rant".

Kan fint være sant, og det er jo et problem at roughly 50% av alle jenter liker gutter som er kjendiser. Jenter liker også gutter som får andre jenter det er konkurranse og "pre-selection". Han vil ha fitte, han puler de ikke fordi at de er fantastiske mennesker og de har "god" connection.

Han får leve sitt liv og om det er det livet han ønsker så er vel det greit?

At de skryter av det sier bare noe om at de egentlig er usikre og det å ha mange sex partnere kan være en måte for å få aksept på. Det er i allefall det jeg tror.

Litt over på noe annet i samme gate:

Min tidligere roomie er 22-23 og har sikkert hatt sex med 500. Jeg har i allefall sett 20-30 på 1 år og det har vært mange jeg ikke har sett og mange som har vært der når jeg ikke har vært der.

Jeg hadde en episode for ikke lenge siden der min roomie hadde med 15-20 jenter på nach og en annen gutt. 

Fritt spillerom med andre ord.. Jeg rotet med x-antall, litt blurry og to la seg i sengen. Jeg ville ikke ha sex med de fordi hun ene er venninne med en jeg tidligere har vært med så lot være og hun andre ville jeg ikke være med fordi vi hadde ikke noe tilfelles og hun ville bare ha kuk for konkurransens skyld med de andre jentene. Det kan hun jo bare drite i. Skal de få den kjeppen er det fordi de liker meg som person og at vi har det hyggelig sammen.

Det er så ironisk at jo mer grisete du er, jo mer får du og jenter "sier" at de vil ha en skikkelig gutt. Det er så god bedring, sier ikke at alle er sånn for mange jenter får bryteren på av andre årsaker, men i stor grad virker det som mange jenter vil bli sett med en person som andre jenter vil ha, som har status (kan være penger / makt / kjendis) og være populær. Audun hadde neppe trengt å skrytt av noe som helst. Han ser jo bra ut og er sikkert en hyggelig fyr.....

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

hadde det vært ei kvinne som skrøt av det ville hu bli hyllet for å være så frigjort, frisinnet og sterk kvinne siden man var trygg nok på seg selv til å utforske sin opphøyde kvinnelige seksualitet

• Liker 2
Skrevet

hadde det vært ei kvinne som skrøt av det ville hu bli hyllet for å være så frigjort, frisinnet og sterk kvinne siden man var trygg nok på seg selv til å utforske sin opphøyde kvinnelige seksualitet

Hahahaha!

Det er også en ting:

Jenter som puler mange blir sett på som horer: Det er fordi jenter kan gå på byen å få seg noe, uansett. Ferdig.

Gutter: Må faktisk jobbe litt for det og det er vanskeligere for en gutt med normalt utseende/normal sjarm å få med seg noe hjem enn en jente som kan få en gutt i fanget uten omtrent å jobbe for det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det å skryte av? Å være villig til å pule gud og hvermann er jo bare flaut. Fail.

Anonymous poster hash: 1f1d9...d6a
  • Liker 5
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Å skryte av antall partnere er så usexy som det får blitt. Er vel bare usikre guttunger og Rune Rudberg som driver med sånt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at folk må få gjøre hva de vil, men har du hatt sex med 500stk har du i allefall èn ting: elendig underlivshygiene. Æsj, sier jeg. 

Anonymous poster hash: cbec1...89e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får vel komme med noe som kan likne en "rant".

Kan fint være sant, og det er jo et problem at roughly 50% av alle jenter liker gutter som er kjendiser. Jenter liker også gutter som får andre jenter det er konkurranse og "pre-selection". Han vil ha fitte, han puler de ikke fordi at de er fantastiske mennesker og de har "god" connection.

Han får leve sitt liv og om det er det livet han ønsker så er vel det greit?

At de skryter av det sier bare noe om at de egentlig er usikre og det å ha mange sex partnere kan være en måte for å få aksept på. Det er i allefall det jeg tror.

Litt over på noe annet i samme gate:

Min tidligere roomie er 22-23 og har sikkert hatt sex med 500. Jeg har i allefall sett 20-30 på 1 år og det har vært mange jeg ikke har sett og mange som har vært der når jeg ikke har vært der.

Jeg hadde en episode for ikke lenge siden der min roomie hadde med 15-20 jenter på nach og en annen gutt. 

Fritt spillerom med andre ord.. Jeg rotet med x-antall, litt blurry og to la seg i sengen. Jeg ville ikke ha sex med de fordi hun ene er venninne med en jeg tidligere har vært med så lot være og hun andre ville jeg ikke være med fordi vi hadde ikke noe tilfelles og hun ville bare ha kuk for konkurransens skyld med de andre jentene. Det kan hun jo bare drite i. Skal de få den kjeppen er det fordi de liker meg som person og at vi har det hyggelig sammen.

Det er så ironisk at jo mer grisete du er, jo mer får du og jenter "sier" at de vil ha en skikkelig gutt. Det er så god bedring, sier ikke at alle er sånn for mange jenter får bryteren på av andre årsaker, men i stor grad virker det som mange jenter vil bli sett med en person som andre jenter vil ha, som har status (kan være penger / makt / kjendis) og være populær. Audun hadde neppe trengt å skrytt av noe som helst. Han ser jo bra ut og er sikkert en hyggelig fyr.....

De jentene du har med i sengen er ikke nødvendigvis de samme som vil ha en "skikkelig" gutt.

Virker uansett som du er en fyr med en god dose selvrespekt. Fortsett med det :) Husk at jenter er forskjellige. De som ønsker såkalte bad boys er usikre og umodne.

Anonymous poster hash: 81acb...7fd

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Å skryte av antall partnere er så usexy som det får blitt. Er vel bare usikre guttunger og Rune Rudberg som driver med sånt.

A true gentleman never kiss and tell!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er et slik liv han vil ha så greit for meg. Men slike menn er turnoff for min del, og jeg synes de er skitne..

Anonymous poster hash: 43380...02b

• Liker 4
Skrevet

Det har du jammen rett i. Her på KG har vi en dronning som (nesten) alle menn sikler etter og aldri får nok av bildene hun legger ut.

• Liker 3
Gjest Castielz
Skrevet

En nøkkel som åpner mange låser er en god nøkkel.
En lås som kan åpnes av alle nøkler, er ikke særlig gode greier.

Sant skal nevnes at jeg ser ned på dem som skryter av sine erobringer, men så har jeg aldri vært en ONS fyr selv.
Sex er bare bra dersom det er følelser involvert mener jeg!

Gjest Belle âme
Skrevet

Einaste eg tenker er kor mange barn han har(Eller skulle egentlig hatt om damane ikkje hadde tatt abort.)

Gjest Angry Man
Skrevet

750 stykker, og han er 23 år?

Hvis han har en forskjellig hver eneste helg tar det han rundt 14,5 år å nå det tallet. Saklig.

De eneste som vil ha seg med den ekle klysa der må være jenter som er tomme i hodet. :glare:

Skrevet

Sant skal nevnes at jeg ser ned på dem som skryter av sine erobringer, men så har jeg aldri vært en ONS fyr selv.

En nøkkel som alle og enhver har tilgang til er ikke en nøkkel som passer i låsene der innholdet er av verdi.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der er så utrolig oppbrukt og idiotisk.

Anonymous poster hash: 14810...deb

• Liker 3
Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Den der er så utrolig oppbrukt og idiotisk.

Anonymous poster hash: 14810...deb

Er helt enig, men er fremdeles helt sant.

Dere kvinner vil aldri forstå hvor mye "arbeid" det er for en mann å få sex.

Siden dere enkelt kan få når dere vil.

Endret av Castielz
Gjest Universe
Skrevet

Det er lett å skryte på seg sånn. Ingen kan vite sikkert enn personen selv, derfor kan de skryte og lyve så mye de vil. Ikke skjønner jeg hva som er så kult å ha mange sexpartnere. Hadde det vert en og samme partner i lang tid, kanskje mange år, og kun holde seg til henne/han så skjønner jeg godt at de kan skryte. De blir også mye bedre i senga av å ha en og samme partner enn mange forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg driter fullt faen i andres liv egentlig, kjendis eller ei, det har ikke noe med meg å gjøre, og jeg er ikke i den rette plass til å dømme, MEN; hadde det hvert ei jente, hadde ho blitt stempla som hore med en gang, og det er trist. :grine:

Anonymous poster hash: c77fd...1f7
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...