Gå til innhold

Hvor lang tid tok middagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere bruder! Hjelp meg. Har veldig lyst til å invitere alle kollegaene mine på kaffe. Har desverre ikke plass nok til å ha de tilstede undermiddagen. Derfor lurer jeg på hvor lang tid middagen deres tok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte vel å spise ca 17 og var ferdig omtrent klokka 20. Men vi hadde buffèt uten dessert.

Skrevet
Vi begynte vel å spise ca 17 og var ferdig omtrent klokka 20. Men vi hadde buffèt uten dessert.

Det skal vi også ;)

Skrevet

Vi brukte ca 3,5 timer. Vi hadde kun taler, ingen sanger, tiden rett og slett fløy. Selv om vi brukte noen timer, så tror jeg de fleste syntes at tiden gikk fort. Å sitte alt for lenge ved bordet er drepen.

Skrevet

Det skal vi også ;)

Si ifra hvis du vil ha noe hjelp, da vennen :wink:

Skrevet

Si ifra hvis du vil ha noe hjelp, da vennen :wink:

Det skal jeg gjøre :D

Tusen takk. :klem:

Ser ut som vi bør ha minst fire timer mellom middagsgjester og kaffegjester da.

Skrevet

Begynte 17 og var ferdig 21.15. Hadde en del taler o.l, men ingen sanger. Lurt å beregne god tid, det går fortere enn du tror!

Skrevet

Vi brukte ca 3,5 time. Da var folk ute en tur og luftet seg (det var fryktelig varmt), det var fire taler og en sang. Maten var forrett, hovedrett servert to ganger og dessert.

Skrevet

vi satt hele 5 timer ved bordet! Hadde 11 taler og en sang, men også mye luft og pauser innimellom. Hadde pauser mellom hvert måltid slik at folk fikk gå på do og rørt litt på seg (røyke for de som trengte det). Var i bryllup selv hvor det omtrent ikke var pauser under middagen og da vet jeg at mange slet... vi valgte å bruke lengre tid på måltidet totalt mot å ha flere pauser!

Skrevet

:klø:

skal ha alle kollegaene mine som kaffegjester.

Regner ikke med voldsomt mange taler eller sanger. Hvis vi spiser klokken 1600 regner med fire timer til middagen og inviterer kaffegjestene til 2030 for å legge inn mulige forsinkelser. Høres det OK ut?

Er så redd for å invitere de for tidlig, men synes ikke det tar seg ut å invitere for sent på kvelden heller. Absolutt senest er klokka 2100 synes jeg.

Skrevet

Det høres veldig ok ut synes jeg!! Vi er invitert til bryllup nå til helgen og skal da på middag, men kaffegjestene er ikke invitert før kl 22. Middagen begynner kl 18 og de regner med ca fire timer. Men hadde det vært meg som skulle invitert kaffegjetster så hadde jeg også tenkt senest kl 21 og da hadde jeg startet middagen tidligere en kl 18 dersom det var mulig!

Skrevet
Det høres veldig ok ut synes jeg!! Vi er invitert til bryllup nå til helgen og skal da på middag, men kaffegjestene er ikke invitert før kl 22. Middagen begynner kl 18 og de regner med ca fire timer. Men hadde det vært meg som skulle invitert kaffegjetster så hadde jeg også tenkt senest kl 21 og da hadde jeg startet middagen tidligere en kl 18 dersom det var mulig!

ja, vi vil starte så tidlig som overhode mulig. har jo ikke lokalene hele natta heller.

Skrevet
:klø:

Hvis vi spiser klokken 1600 regner med fire timer til middagen og inviterer kaffegjestene til 2030 for å legge inn mulige forsinkelser. Høres det OK ut?

Ja, det høres greit ut! Vi satt 3,5 timer ved bordet hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...