Pandore Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Jeg har brukt Yasmin p-piller i 2,5 år nå. Bruker av og til og hoppe rett fra et brett til et nytt uten å ta de hvite pillene, dette gjør at jeg ikke får noen blødning. Men nå for et par dager siden, 7 dager inn på et nytt brett fikk jeg plutselig blødninger. Ikke store, men små. Noen ganger med helt mørk farge. Det har vart i 3 dager nå. Noen som har opplevd dette? Jeg har aldri hatt det tidligere i løpet av disse to og et halvt årene....
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Det er sånt som kan skje når du utsetter mensen..spesielt med Yasmin som har relativt lavt hormoninnhold.
Pandore Skrevet 3. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2004 Men hvorfor har det aldri skjedd før?? :-?
glaciera Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 I hine hårde dager da jeg tok p-piller opplevde jeg dette hver gang jeg hadde gått på ett pillemerke i omtrent et år. Da måtte jeg skifte merke, så gikk det over. Jeg aner ikke hva det var eller hvorfor det skjedde, og dette i seg selv syntes jeg var litt urovekkende. Jeg tok bare enfase-piller, fordi alle andre forvandlet meg til en humørsykt og deprimert monsterkvinne....
Hu i Svingen Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 En gang må være den første, dessverre... Veldig vanlig problem. Løsningen er som regel å bytte merke (til et som inneholder mer hormoner) - i hvert fall hvis det gjentar seg. Har selv byttet fem ganger, og nå har problemet også dukket opp med Marvelon, som jeg har gått på i tre år uten problemer. Det er noe dritt
enhna Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Hvorfor ikke bare la vær å hoppe over mensen da? Og bare akseptere at det er slik vi er.. Lett for meg å si som bare har mensen i 3-4 dager.
Hu i Svingen Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Det kan like gjerne skje selv om du ikke hopper over.
enhna Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 ok... :oops: var ikke klar over det. Har selv gått på det samme merket i over 3 år, og det har aldri skjedd. Har heller aldri hoppet over en mens, bare utsatt den noen dager..
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #9 Skrevet 4. september 2004 Har også hoppet over mens med Yasmin, nå har jeg blødd i snart tre uker.....Tenkte å se det an etter neste mens. Hvis det ikke har gitt seg da, får jeg bytte merke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå