Basun Skrevet 20. juni 2015 #1 Del Skrevet 20. juni 2015 Er det noen her som vet om noen gode klubber i Osloområdet? Jeg har lest en del gamle tråder som omhandler emnet her på KG, men ting kan jo ha forandret seg. Vet om Sentrum kickboksing, mudo kampsport, og fighter. Er dette ålreite klubber med godt miljø eller vet dere om noen andre klubber? Jeg har tidligere erfaring med kampsporter som karate og thaiboksing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 20. juni 2015 #2 Del Skrevet 20. juni 2015 Selv trente jeg hos Fighter, det syns jeg var veldig bra! Vi ble en fin gjeng, som hadde det gøy både på trening og utenom! Mette Solli er medlem i Fighter og det var ekstra stas når hun stilte som trener for oss nybegynnere! Jeg gikk i tre år, men desverre har helserelaterte problem satt en stopper for den type trening, savner det ofte! Lykke til med valget ditt, kickboxing er så gøy, og alle klubbene du nevner er nok helt sikkert bra -dacini- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Tusen takk for flott svar! Ser ut som at man i teorien kan møte 5 dager i uken. Hvor ofte er det vanlig å trene? Endret 20. juni 2015 av Personenmeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå