Gå til innhold

Dåp/navnefest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger brukte dere på dåpen? Hvor mange gjester hadde dere? Var det mange som ikke kom pga avstand?

Anonymous poster hash: 7acba...4da

Videoannonse
Annonse
Gjest pelikanen
Skrevet

Vi hadde enkel dåp pga avstander. Ble besteforeldre på en side, og tre søsken og oss som foreldre. Jeg laget snitter. Så hadde jeg bakt tre kaker. Hadde koselig kaffeselskap. Tipper alt kom på ca 1000 kr

Skrevet

Vi var ca 30 stk. Serverte spekemat og sodd med tilbehør + noe småpølser. Kaffe og kaker. Leid lokale. Brukte ca 10.000,-

AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje vi brukte rundt 5500? :klo: prøvde å holde det så billig som mulig, men brukte litt mer penger på mat/drikke for at det skulle være skikkelig kvalitet.

Vi var rundt 20 stk.

Invitasjoner var gratis (sendte digitalt eller gav personlig). Hadde ikke plass hjemme, så vi leide lokale til 1750,-.

Mat brukte vi 2500,- på, fikk en venn som er kokk til å lage boeuf bourgogne. Kunne sikkert laget det billigere selv, men vi prioriterte å ikke stresse med sånt.

Brus/god fruktmost/Munkholm og kaffe kom på en 600 kr (fruktmosten var dyrest, men også noe folk satt veldig pris på)

Kjøpte én kake, vi/familien bakte resten selv.

Brukte 200 kr på blomster. Også brukte vi leker og babysko som pynt, hadde alt det fra før (dåpsbarnets og noen av tingene vi hadde hatt da vi var små) :) Duker lånte vi av mamma. Servietter og lys kostet noen tiere på IKEA

Takkekort og porto etterpå kom på en 2-300 kr tror jeg

Anonymous poster hash: a21dd...ac0

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha om to uker :)

Lokalet leier vi gratis, da mamma jobber der, invitasjoner + bordkort ble ca. 200 kroner til sammen. Pynt har jeg brukt 250-300 kroner på kanskje (duk, servietter, pynt osv). Mat og kaker får vi :)

Det er det jeg har brukt :) Heldig å har andre som hjelper til.

Anonymous poster hash: fe762...ac9

AnonymBruker
Skrevet

^ glemte å skrive:

40 kommer. Hans familie kommer ikke, bare foreldre/søsken, da de bor i et annet land :)

Anonymous poster hash: fe762...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...