Gå til innhold

Slutt opp 'a!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvis jeg tar på meg strømper tror folk at jeg er i ferd med å få en viktig jobb?? Ser kanskje pent ut over leggene, men drar du kjolen opp så ser det jævlig ut med to sømmer over rompa, og det at man aldri får dratt den skikkelig opp så skrævet er 10cm nedenfor der det egentlig skal være og dermed gniser mot låra.. ikke er jeg spesielt femenin heller, og har fast forhold så driter i hva andre tenker om de bare leggene mine :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beklager. Har for vane å irritere på meg folk. Til og med en stein en gang. Jeg gikk i et folketomt område hvor det bare var noen geiter og fikk en stein i hodet. Så hardt at den må ha hatt en voldsom fart fra øst.

Det er ikke logisk at en stein gjør dette på egenhånd, men jeg kjøper teorien.

Gå med hva dere vil!

Bare en mening.

Endret av Lanista1984
Skrevet

Dere jenter/kvinner er vanligvis mye flottere når dere har tynne strømper enn når dere går uten! At mange ikke bryr seg om hva menn mener er jo for så vidt greit, men jeg trodde ærlig talt at dette hadde en viss betydning for noen av dere. Er det ikke deilig å føle seg sexy og ettertraktet? 

Det er mulig at jeg tenker helt feil, men jeg ville i hvert fall satt pris på å bli betraktet som attraktiv dersom jeg hadde vært kvinne!

Gjest Belle âme
Skrevet

Det der forstod eg ikkje noke av

AnonymBruker
Skrevet

Dere jenter/kvinner er vanligvis mye flottere når dere har tynne strømper enn når dere går uten! At mange ikke bryr seg om hva menn mener er jo for så vidt greit, men jeg trodde ærlig talt at dette hadde en viss betydning for noen av dere. Er det ikke deilig å føle seg sexy og ettertraktet? 

Det er mulig at jeg tenker helt feil, men jeg ville i hvert fall satt pris på å bli betraktet som attraktiv dersom jeg hadde vært kvinne!

Selvfølgelig syns du det, du har "Stocking lover" som nick og har tydelig en fetish for strømper. Min kjæresten hater nude strømpebukser over alt på jord, og syns det ser tacky ut. Er helt enig. Derfor går jeg uten, og tar heller på litt foundation på ujevnheter og blodårer. 

Tåpelig at noen menn her på KG snakker som om de er talsmenn for alle menn. Er faktisk få menn som jeg kjenner som syns hudfargede strømpebukser er attraktivt. Men så er jo jeg ganske ung da, kan godt hende at strømper er en stor hit blant menn på 40+ :)

Anonymous poster hash: bb817...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...