Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Slutt opp 'a!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dust som fortalte dere damer at det ser bedre ut med bare bein enn tynne strømper, er en fake!

Troligvis homofil. (OMG, ikke noe galt i det)

MEN; det ser bedre ut med tynne strømper med mindre det er varmt, veldig varmt.

(Veldig varmt i norsk standard er 23,5 grader C)

Det bare ser bedre ut.

Som sminke.

De som sminker seg burde også vurdere tynne strømper hvis de liker å vise seg med bare ben.

Det er som dress. Menn bruker dress. Det viser litt makt.

Damer med strømper viser at de enten har, eller er i ferd med å få en viktig jobb.

Eller i ballerinas for eksempel, i jeans eller hva som helst uten jakt etter karriere der og da, viser bare at de er over gjennomsnittet feminine.

Sminker du deg? Smink bena.

Bruk tynne strømper.

9 av 10 heterofile menn liker det.

Hvis det er noen årsak. Hvis du driter i det, så ser det bedre ut som en helhet uansett.

Bare bleke bein, i pentøy, er litt som en rørlegger som bøyer seg og viser rumpesprekken. (Har aldri skjønt hvorfor de gjør det?)

Tynne strømper er ikke for å skjule noe. Men for å fremheve noe.

Stor forskjell.

Tenk på det, du.

Det gjør du sikkert ikke uansett, men nå sa jeg det. Igjen.

(Nei, har ingen fetish, snakker om antrekk og hva som er fint - kan skrive en side om menn om nødvendig)

Hilsen mann, 31.

Heterofil men uten mulighet til å inngå forhold pga jobb for øyeblikket.

Takk for at du leste.

Unn deg litt bacon med eggene. Det er lørdag!

Martin

• Liker 3
Skrevet

.....hæh? ok?

Nei, er det varmt ute er strømper det siste jeg vil ha på.

Skal jeg på noe formelt tar jeg strømper på.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke ekle strømper/strømpebukser. Like godt å ha på som en tvangstrøye.

Anonymous poster hash: 0b27b...9c5
  • Liker 2
Skrevet

Haha... what?

Det er mye penere å gå uten strømper om du er blek, i stedet for å ha strømper som er flere toner mørkere enn din egen hudfarge. Eventuelt kan man jo bruke sorte strømper, men det passer ikke til alle antrekk dessverre. 

• Liker 6
Skrevet

Greit å si for en mann som slipper å bruke strømpebukser selv...

Helt tynne strømpebukser er ikke gode å ha på, foretrekker de som er litt tykkere. Dessuten rakner de tynne så fort.

• Liker 4
Skrevet

Jaja. Det var bare en mening.

Det er ikke behagelig med slips heller, men ofte ser det bedre ut.

Noe som heter stay ups også.

Bare en mening.

Liker å holde et skille mellom strandklær og byklær.

Er heller ikke fan av noe som ligner gymklær til daglig.

(Hvem ser for eksempel bra ut i joggebukse)

Det er få land i vesten som har så lav standard for hvordan man kler seg, så det var vel mitt hovedpoeng.

Nok om det.

Har på ubehagelige støvler og en masse utstyr til tross for at jeg skal bare ut å løpe. Meningsløst, men det er en annen historie.

God morgen, God dag eller god natt. Hvor enn du er.

Skrevet

Jeg foretrekker tynne sorte strømper. Jeg er likblek så finner aldri hudfargede strømper som passer til min hudfarge, ser bare rart ut med ben som er mye brunere enn resten av kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg ts (gadd ikke å lese alt du skrev), men jeg er enig i at det er UT at det er ut med tynne strømpebukser. Det er fint å skjule litt skavanker og det gjør det faktisk ikke så kaldt. Men strømpebukser er visst kjempeut, og har sett flere "kjendiser" som har fått trekk for outfiten fordi de har hatt på seg strømpebukser. Teit!

Men vil man gå uten så er det selvsagt også greit! Ingenting er bedre enn at man føler seg vel uten lettstrømpebukse. Jeg føler meg bedre med.

Anonymous poster hash: dff46...c03
AnonymBruker
Skrevet

Limer inn hva jeg skrev i forrige tråden til TS som omhandlet det samme:

Tynne strømpebukser er "ut" ja. Har lest flere sånne moteartikler der de bedømmer antrekk, og alle som har hatt på seg strømpebukser får trekk. Fordi de enten blir for skinnende/skimrende eller for matte. Så det ser unaturlig ut. I tillegg er det mange som forbinder det med gamle damer med kjempebrune tynne strømpebukser/strømper som ikke matcher hudfargen i det hele tatt.

Når det er sagt så bruker jeg tynne strømpebukser og driter i om det er ut eller ikke. Er nøye på å finne en som matcher min naturlige hudfarge og som ikke er for matt eller for skimrende (ikke alltid like lett). Som du sier TS så blir strømpene en slags sminke. Jeg føler meg usikker av å gå helt naken, strømpen gjør at man ser ut som man har en jevnere hudfarge og skjuler småskavanker. 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=927938&hl=

Anonymous poster hash: dff46...c03
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler meg da for faen ikke for å imponere heterofile menn!

Anonymous poster hash: 3fb67...8e6
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du delte din subjektive mening om dette akk så viktige temaet....

Anonymous poster hash: f6e92...0f8
Skrevet

Hvorfor er anonyme så sinna?

Er det kanskje ikke så vellagde fra naturens side og derfor lar det gå ut over oss som får høre vi ser bra ut?

Jeg synes ikke utseende betyr all verden.

Og dere anonyme, burde ikke skjemme dere for hvordan dere ser ut.

Bli litt gladere.

Alt går bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sånne strømper ser tacky ut! jeg kler meg som jeg vil, slik at jeg er komfortabel.

Anonymous poster hash: cd462...e2f
Skrevet

sånne strømper ser tacky ut! jeg kler meg som jeg vil, slik at jeg er komfortabel.

Anonymous poster hash: cd462...e2f

Er du en sånn anonym? Hvorfor har ingen av dere hår?

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja....? Æh....? Og det var...?

Skjønte ikke mye av HI jeg...

Anonymous poster hash: b6d00...77e
Gjest Universe
Skrevet

Neh liker ikke å gå med strømper. Jeg kler meg i det jeg liker, ikke hva menn liker. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Det var bare en mening.

Det er ikke behagelig med slips heller, men ofte ser det bedre ut.

Noe som heter stay ups også.

Bare en mening.

Liker å holde et skille mellom strandklær og byklær.

Er heller ikke fan av noe som ligner gymklær til daglig.

(Hvem ser for eksempel bra ut i joggebukse)

Det er få land i vesten som har så lav standard for hvordan man kler seg, så det var vel mitt hovedpoeng.

Nok om det.

Har på ubehagelige støvler og en masse utstyr til tross for at jeg skal bare ut å løpe. Meningsløst, men det er en annen historie.

God morgen, God dag eller god natt. Hvor enn du er.

Nei, dette var ikke "bare en mening". Du utnevner deg selv som talsmenn for menn og hevder at 9 av 10 heterofile menn liker dette. Dette er rent BS. 

Du er tåpelig. Du er også et velkjent troll her på forumet. 

Anonymous poster hash: b4407...66a

Gjest Mythic
Skrevet

Tynne strømpebukser er djevelens verk! Gå med dem sjæl, TS ;)
Når det endelig er temperatur til å gå uten strømpebukser, så nyter jeg å gå barbeint :)

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg TS, det ser bedre ut med tynn strømpebukse, om en ikke er knallbrun og i sommerkjole og skal på grillfest da. Men sånn ellers, jeg har flere lyse halvmatte/matte strømpebukser for det ser så bra ut med skjørt og ballerinasko slik jeg går på min kontorjobb.

Anonymous poster hash: 39850...142
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...