Gå til innhold

Hva er ditt favorittprodukt, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg kunne lage en tråd så kansje man kan tipse seg hverandre om forskjellige produkter som faktisk hjelper. 

Jeg kan starte. 

Prøvde kokosolje som hårkur, og ble mildt sakt veldig overasket. Håret ser blankere ut, mindre frizzy som følge av slitt hår og det føles veldig bra ut! Er litt i tvil på hårprodukter å slike ting da det oftest ikke hjelper som det sies. Nå er jo dette 100% naturlig også, så det er jo kjempebra :) 

Anonymous poster hash: 33606...794
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Hvilken kokosolje bruker du, og hvor lenge har du den i før skylling? Blir ikke håret veldig fett av å bruke olje i det? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kokosolje bruker du, og hvor lenge har du den i før skylling? Blir ikke håret veldig fett av å bruke olje i det? 

Cocosa :) 

Sist gang hadde jeg den i ca 30-40 minutter. Man kan vist sove med den i, men håret blir veldig ekkelt mens man har den i. For meg holder det å shamponere en gang, men noen må hvist gjøre det både to og tre ganger før det går ut. Blir ikke fett etterpå. Hos meg går det som sakt veldig lett å vaske 

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det jojobaolje (kaldpresset, kjøpt på helsekost i utlandet) :)

Masserer noen dråper inn i ansiktshuden hver morgen og kveld etter rens og før fuktighetskrem. Altså som et slags serum. Den nærer og mykner virkelig min fuktfattige og tørre hud, og virker også litt antiseptisk, så jeg får ikke urenheter. Får ofte kommentarer på at jeg har så fin hud og at den gløder, og det skal jojobaoljen ha mye av æren for.

Bruker også noen dråper i håret hvis det er frizzy, eller på tørre partier på kroppen, etter barbering osv. Funker til det meste.

Anonymous poster hash: 54080...065
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det jojobaolje (kaldpresset, kjøpt på helsekost i utlandet) :)

Masserer noen dråper inn i ansiktshuden hver morgen og kveld etter rens og før fuktighetskrem. Altså som et slags serum. Den nærer og mykner virkelig min fuktfattige og tørre hud, og virker også litt antiseptisk, så jeg får ikke urenheter. Får ofte kommentarer på at jeg har så fin hud og at den gløder, og det skal jojobaoljen ha mye av æren for.

Bruker også noen dråper i håret hvis det er frizzy, eller på tørre partier på kroppen, etter barbering osv. Funker til det meste.

Anonymous poster hash: 54080...065

Finner man det på nett? :) Har slitt litt med tørrhet i ansiktet men får også uren hud av produkter, så er redd for å prøve noe annet. 

Skrevet

Tråden ryddet for reklame

Bond, forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...