koskenkorva Skrevet 21. juni 2015 #21 Skrevet 21. juni 2015 Skruf sterk white renner ikke så fort. Kan ha den under leppa i rundt en time før den starter å renne.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #22 Skrevet 23. juni 2015 Kan ha snus lenge hvis eg f.eks ligger på sofaen med munnen igjen og ikke prater. Kjøpt Lab Fresh mint idag, den hadde en søt og litt kunstig smak ja....og rant like mye som skruf slim fresh. Anonymous poster hash: a3c30...230
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #23 Skrevet 25. juni 2015 Nå har jeg testet G.3 med lakris og mint og Skruf nordic white. Visste ikke at nordic hvite var med lakrissmak, den var god. G.3 var grei men litt søt. Noen som har testet nikotinfri snus her? Anonymous poster hash: a3c30...230
Gjest BabyBlue Skrevet 25. juni 2015 #24 Skrevet 25. juni 2015 Nå har jeg testet G.3 med lakris og mint og Skruf nordic white. Visste ikke at nordic hvite var med lakrissmak, den var god. G.3 var grei men litt søt. Noen som har testet nikotinfri snus her? Anonymous poster hash: a3c30...230 Du har enten Onico (lakris, pepperminte, original) eller epok (original, white, eller sitron). Epok er laget med hvit tobakk som ikke skal gi like mye misfarging på tennene som vanlig snus. Den inneholder nikotin, men svært lite. Er en såkalt "sluttesnus" som mange hamstrer inn når de skal kutte ut de sterkere sakene. Også er det noen som heter energi et eller annet, som kommer med koffein og vitaminer istedenfor nikotin. Men disse selger svært dårlig.... Onico med pepperminte smak virker som en favoritt blant kundene, om du ville ha noe å gå etter. Det er størst sjans å finne disse snusene på kiosker med bra snusutvalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå