Gå til innhold

Snus som ikke renner? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet å røyke for noen dager siden og snuser litt i stedet.  Har prøvd skruf slim sun fresh, skruf slim white hyllebær, skruf fresh slim white, og mokka lakris.   Alle renner ganske kjapt.  Har ikke prøvd catch eller lab sine.  Liker de som er middels sterke og med litt smak.

Trenger IKKE noen moralpreken om farene ved å snuse.  Jeg har røyket i 23 år og snus er den eneste måten jeg kan slutte på uten å røyke.   Om jeg blir avhengig av snus får det være,  det er mye farligere å røyke!

Anonymous poster hash: 2ef67...b14
Skrevet

Alle snus renner, vel.

Tørk leppa ordentlig før du putter i snusen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker det var sånn da jeg begynte, følte at det begynte å renne etter et kvarter eller noe sånt. Slik er det ikke lenger - ikke vet jeg hvorfor - kanskje man blir mye mindre følsom for smaken etterhvert, ikke merker det før den er helt utbrukt? Nå varer snusen i en time/halvannen før jeg føler at den begynner å renne i alle fall.

Men du finner neppe noen som renner saktere enn diverse white-snuser. Gikk over til det selv da de varer mye lenger enn vanlige. Jeg liker skruf sine slim white-typer aller best, ingen av de andre jeg har prøvd varer lenger (enten likt eller kortere).

Ellers hjelper det nok å tørke leppa, ja! Jeg gjør ikke det selv, men trekker ut leppa og suger inn litt luft så det tørker bittelitt mens jeg putter i.

Anonymous poster hash: 7cf00...27f
AnonymBruker
Skrevet

De med white i navnet skal renne mindre. Det lønner seg å "tørke leppa" før man legger den inn. Renner mer hvis man snakker også. Jeg velger alltid "slim" fordi de er smalere, og tar mindre plass, og blir mer "lukket inne" av leppa. :)

Anonymous poster hash: f0225...50d
AnonymBruker
Skrevet

Tror det varierer fra person til person ettersom hvor mye spytt man produserer. Jeg kan ha snus i 1,5 time før den rennet. Hos venninna min renner det etter 5-10 minutter :P renner også fortere hos meg om jeg drikker eller spiser noe.. Tyggis.. Sukkertøy osv. Bare snakke har ikke noe å si for meg.

Anonymous poster hash: df9e8...38c

Skrevet

Gikk over til Catch Spearmint jeg x)
Den renner den også, men smaken er så god så jeg gir f :fnise:

Men er på min første uke igjen som snusfri :trist:

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Om du synes skruf fresh white renner trur jeg ikke det er så mye annet å velge i :P Jeg synes denne er helt perfekt og har brukt den i 2-3 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Skruf nordic white slim.

Anonymous poster hash: 8aa76...4b8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke drikke eller spise noe mens jeg har snus da renner det jo med en gang.  Da er det nok ikke håp, kanskje like greit så er det lettere å slutte helt med nikotinen.

Anonymous poster hash: a3c30...230
Skrevet

Skruf polar renner ikke på meg :)

AnonymBruker
Skrevet

All snus renner, men skruf fresh white er den snusen som bruker lengst tid på å renne, ihvertfall hos meg. The lab, vanlig skruf, nick and johnny og general renner fort.

Anonymous poster hash: bc98b...c83
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte catch eukalyptus idag. Renner etter 5 minutter.  Latt den ligge uten lokk og tørke litt i sola.  Det er en veldig fuktig snus.  Blir ikke gjenkjøp!!

AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet å røyke for noen dager siden og snuser litt i stedet.  Har prøvd skruf slim sun fresh, skruf slim white hyllebær, skruf fresh slim white, og mokka lakris.   Alle renner ganske kjapt.  Har ikke prøvd catch eller lab sine.  Liker de som er middels sterke og med litt smak.

Trenger IKKE noen moralpreken om farene ved å snuse.  Jeg har røyket i 23 år og snus er den eneste måten jeg kan slutte på uten å røyke.   Om jeg blir avhengig av snus får det være,  det er mye farligere å røyke!

Anonymous poster hash: 2ef67...b14

Skruf Slim Fresh White, renner ikke :)

Anonymous poster hash: 3cc2a...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Gikk over til Catch Spearmint jeg x)

Den renner den også, men smaken er så god så jeg gir f :fnise:

Men er på min første uke igjen som snusfri :trist:

Enig! Den er som godteri! :hjerte:

Anonymous poster hash: 3cc2a...4b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lab er veldig ok, brukte 05 og 07. De rant ikke. General G3 renner heller ikke. Andre likte jeg ikke...

Anonymous poster hash: f28d5...982

Annonse
Skrevet

Lab fresh mint er den jeg har erfart renner minst. Bedre enn de nummervariantene og skruf. 

AnonymBruker
Skrevet

Lab fresh mint er den jeg har erfart renner minst. Bedre enn de nummervariantene og skruf. 

Kjøpt skruf slim fresh white igjen nå.  Når jeg har brukt opp den og catchen skal jeg prøve Lab :)

AnonymBruker
Skrevet

Lab fresh mint renner ikke like fort som scruf fresh white, men smaken på sistnevnte er myye bedre! Syns lab sin er altfor søt og kvalmende :) 

Anonymous poster hash: 3bb10...001
Skrevet (endret)

Om du synes skruf fresh white renner trur jeg ikke det er så mye annet å velge i :P Jeg synes denne er helt perfekt og har brukt den i 2-3 år.

Samme her. Har den i minst en time, før den renner :)

Edit: jeg ser at andre skriver at Lab fresh mint ikke renner så fort. Hos meg begynner den å renne med en gang :eeeh:

Endret av godtesyk
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Samme her. Har den i minst en time, før den renner :)

Edit: jeg ser at andre skriver at Lab fresh mint ikke renner så fort. Hos meg begynner den å renne med en gang :eeeh:

Akkurat! Synes det er den beste snusen jeg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...