AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Har fått noe annonsedritt som hele tiden dukker opp i Chrome. Har fjernet det via extensions, avinnstallert via kontrollpanel og det er OK en liten stund, nå har de dukket opp igjen og jeg finner dem ingen av disse to stedene!? For en uke siden raste det inn og tilslutt måtte jeg gjenopprette maskinen for å få det til å stoppe-da var det et drittprogram som drev og scannet og det poppet opp så mange advarsler at jeg ikke greide klikke dem unna fort nok.... Har Microsoft Security essentials (eksen installerte den og fjernet AVG...) Lastet ned adblocker men ikke engang den greier stoppe det nå?? Hjelp?Anonymous poster hash: 78f83...830
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Malwarebytes: https://www.malwarebytes.org/ Anonymous poster hash: 7cef1...a2d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Virus. Anonymous poster hash: 99854...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Da er malwarebytes installert og den blokkerer en side til stadighet som heter noe sånt som "mastergetoomeonline.in" Jeg har scannet og restartet men problemet ligger der jo fremdeles. Men jeg ser det bare ikke siden det blir blokkert. Forsvinner det om jeg gjenoppretter maskinen til før det startet?Anonymous poster hash: 78f83...830
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Prøvde gjenoppretting men det funket ikke. Formatterer hele dritten istedet 😜Anonymous poster hash: 78f83...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå