Gå til innhold

Bestilling fra nelly.com i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte klær på onsdag, betalte med kort og pengene ble trukket, fikk umiddelbar ordrebekreftelse. De skryter av 2-6 dagers levering og jeg har ikke fått mailen om at varene er pakket og sendt fra lager en gang. Skal i bryllup neste uke og klærne er bestilt til dette, hva ville dere gjort, det hjelper vel ikke å ringe inn? Skal aldri kjøpe derfra igjen!

Anonymous poster hash: 88a6e...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier å få varene etter fire fem dager, men helgen regnes ikke med i 2.6 dagers leveringen. Kun ukedagene, kan vøre du får de mandag, evt tirsdag

Skrevet

Det er 2 - 6 virkedager. Lørdag og søndag er ikke virkedager. Jeg får alltid kjapt mail om at varene er pakket og sendt. Nelly.com er jeg veldig fornøyd med.

AnonymBruker
Skrevet

pleier å få varene etter fire fem dager, men helgen regnes ikke med i 2.6 dagers leveringen. Kun ukedagene, kan vøre du får de mandag, evt tirsdag

Hadde ikke regnet med å få varene i helgen, men leveransemail om at varene er pakket burde jo vært sendt når de fikk pengene inn onsdag morgen vel?

Skrevet

Hadde ikke regnet med å få varene i helgen, men leveransemail om at varene er pakket burde jo vært sendt når de fikk pengene inn onsdag morgen vel?

Bestilte du onsdag?

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte du onsdag?

Ja, og fikk umiddelbar ordrebekreftelse og beløp trukket..

Skrevet

Ja, og fikk umiddelbar ordrebekreftelse og beløp trukket..

Hm, så rart. Send mail til dem på mandag og hør med dem da. 

AnonymBruker
Skrevet

Hm, så rart. Send mail til dem på mandag og hør med dem da.

Ja, får gjøre det om de ikke bruker å være så trege :/ Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg bestilte noe fra Nelly fikk jeg den vanlige ordrebekreftelsen på innboks, imens leveransemailen havnet i reklame/spam-boksen.. Verdt å sjekke;)

Anonymous poster hash: c173c...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg bestilte noe fra Nelly fikk jeg den vanlige ordrebekreftelsen på innboks, imens leveransemailen havnet i reklame/spam-boksen.. Verdt å sjekke;)

Anonymous poster hash: c173c...e3e

Takl for tips, fant den desverre ikke noe annet sted..

AnonymBruker
Skrevet

Takk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...