Gå til innhold

LAGER dere middag hver dag?!

LAGER dere middag hver dag?!  

1. 1. LAGER dere middag hver dag?!

• Ja, 1 gang i uka
      0
    • Ja, 2-3 ganger i uka
      1
    • Bare i helgen
      0
    • Alle hverdager
      2
    • JA! Vi lager middag hver dag i uka!!!
      11
    • Stort sett lager vi middag hver dag
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi lager middag hver dag. Det skjer kanskje en gang annenhver måned at vi enten spiser ute eller bestiller pizza hjem.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Vi lager som oftes middag ,men av og til bestiller vi mat eller spiser ute på resturant.

Skrevet

Her er det hjemmelaget middag hver dag, så lenge vi spiser hjemme da.

Skrevet

Svarte alle hverdager, da vi stort sett spiser ute eller hos familie/venner i helgene. Men selvfølgelig er det noen unntak, feks. når vi har noen på middag hos oss.

Skrevet

Stort sett hver dag. Synes det er så trist å spise brødskiver til middag selv om kjæresten av og til foreslår det. Vi ha noe varmt.

Piglet

Skrevet
Her er det hjemmelaget middag hver dag' date=' så lenge vi spiser hjemme da.[/quote']

Samme her.

Skrevet

Mannen min lager middag hver dag, såfremt vi ikke spiser på resaturant.

Han lager også middag til seg selv om han er alene hjemme. Er jeg alene er ikke middag førstepri.

Skrevet

Vi lager stort sett middag hver dag, hvis ikke er det fordi vi har mat igjen fra dagen før, eller drar på søndagsmiddag hos mamma. Middagen er dagens matmessige høydepunkt!

Skrevet

Vel, lager og lager, kommer litt an på definisjonen da, jeg må liksom ha noe varm middagsmat hver dag, men det blir endel lettvinte løsninger også.

Skrevet

Jeg lager middag hver dag. Noen ganger lettvint eller andre ganger som i dag med hjemmelagede kjøttkaker.

Gjest Dolphina
Skrevet

Lager stort sett middag hver dag!

Noen ganger spiser vi ute eller hos våre foreldre...

Skrevet

Lager middag alle ettermiddager vi er hjemme. Jeg jobber noe kveld, og de dagene er det ikke alltid det er like mye middag her i huset.. :wink:

Skrevet

Middag blir det - men ikke alltid sånn "gammeldags" med poteter saus og kjøtt - typen.

Skrevet
Ja' date=' vi lager middag hver dag. Det skjer kanskje en gang annenhver måned at vi enten spiser ute eller bestiller pizza hjem.[/quote']

Og kjøper aldri ferdigretter som Fjordland eller lignende, vi lager maten selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...