AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Vudrerer å dra en langhelg (torsdag - søndag) til London med en venninnne. Hvor mye ville du tatt med deg. Ikke inkludert fly og hotell. Bare nyskjerrig på hvor mye man egentlig bruker når man kun har seg selv å tenke på. Anonymous poster hash: ec4e6...0e3
theWeeknd Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Går fort en del peng hvis du skal shoppe litt. Ca 10k bør være fornuftig?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Noen flere innspill? Anonymous poster hash: ec4e6...0e3
funginger Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg brukte typ 12k da jeg var der 5 dager, men hvis jeg trekker fra dyre greier jeg kjøpte... Ville tatt med 5-6k
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 "Hvor mye jeg ville tatt med meg?"!? Tar du med kontanter på tur? Tar da med meg kort(ene) og bruker det jeg føler for...Anonymous poster hash: 2dbd4...68f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 "Hvor mye jeg ville tatt med meg?"!? Tar du med kontanter på tur? Tar da med meg kort(ene) og bruker det jeg føler for...Anonymous poster hash: 2dbd4...68f Det var da måte på hvor pirkete man skal være. Hvor mye tror du at du ville brukt på en slik tur med kortet ditt da? Omtrentlig? Anonymous poster hash: ec4e6...0e3
Nerdemamma Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Alt avhenger av hva slags tur dere ønsker. Man kan helt sikkert klare seg med noen få tusenlapper om man kun går i gratis museum, og spiser det billigste man finner eller handler på matbutikk og mekker mat selv. Om man vil spise ute hvert måltid, noe som er mer normalt for turister går det nok lett 3-5 tusen bare der. Hvis man spiser på litt varierte plasser og har noe drikke til maten. Så legger man til shopping som dog er lettere å planlegge. Der kan du sette ett maksimum tak og forholde deg til det. Transport varierer jo også på hvor i london du er og hvor mye du vil bruke offentlig transport. Men det er ikke dyrt om man bruker tuben.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Alt avhenger av hva slags tur dere ønsker. Man kan helt sikkert klare seg med noen få tusenlapper om man kun går i gratis museum, og spiser det billigste man finner eller handler på matbutikk og mekker mat selv. Om man vil spise ute hvert måltid, noe som er mer normalt for turister går det nok lett 3-5 tusen bare der. Hvis man spiser på litt varierte plasser og har noe drikke til maten. Så legger man til shopping som dog er lettere å planlegge. Der kan du sette ett maksimum tak og forholde deg til det. Transport varierer jo også på hvor i london du er og hvor mye du vil bruke offentlig transport. Men det er ikke dyrt om man bruker tuben. Det skal ikke være en billigferie. Men er bare nyskjerrig på hva folk har med seg. Mener du det kan koste 3 - 5k bare på mat? Anonymous poster hash: ec4e6...0e3
Nerdemamma Skrevet 20. juni 2015 #9 Skrevet 20. juni 2015 Det skal ikke være en billigferie. Men er bare nyskjerrig på hva folk har med seg. Mener du det kan koste 3 - 5k bare på mat? Anonymous poster hash: ec4e6...0e3 Du kan helt sikkert få det billigere. Men du må huske att hvert eneste måltid og drikke må du betale for. Og selv om det er billigere i England, er det ikke så mye billigere i London. Men jeg tviler ikke på at du kan få det så billig, og så dyrt du vil. Det kreves kanskje bare mer planlegging
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 20. juni 2015 #10 Skrevet 20. juni 2015 Vudrerer å dra en langhelg (torsdag - søndag) til London med en venninnne. Hvor mye ville du tatt med deg. Ikke inkludert fly og hotell. Bare nyskjerrig på hvor mye man egentlig bruker når man kun har seg selv å tenke på. Anonymous poster hash: ec4e6...0e3 Det spørs litt hva som er planen. Jeg hadde tatt med 4.000 kroner, men så hadde jeg tatt frokosten på hotellet og lunsjen kjøpt på supermarkedet. Billetter ville jeg ha kjøpt i forkant.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Var nylig en langhelg i London og brukte under 2000 kroner utenom reise/opphold. Shoppet ingenting, spiste billig, var på musikal og reiste ellers med undergrunnen eller gikk rundt i byen. Var primært i London for å treffe kjentfolk. De studerer og har derfor ikke for mye penger å rutte med, det ble derfor en billig tur. Skal til London senere i sommer og planlegger da en ganske annen tur. Da skal jeg se minst to musikaler, shoppe en del og spise mye bedre mat enn jeg gjorde forrige gang. Regner med å bruke mellom 8 - 10 tusen. Det kommer helt an på hvor mye jeg shopper. Anonymous poster hash: 08b56...04e
Charmander Skrevet 21. juni 2015 #12 Skrevet 21. juni 2015 Har klart meg en helg der uten noe særlig shopping med rundt 2k, da uten noe særlig shopping. Har nok klær og ræl fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå