sol_sol Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Litt før påske så møtte jeg en mann på jobben min. Jeg er relativt ny og han har jobbet der en stund. Jeg sitter på kontoret og han jobber på sjøen. Denne mannen fanget intnerressen mi, og jeg tok å søkte han opp på fb og poket han. Jeg fanget da oppmerksomheten hans og vi hadde en stund en liten dialog. Det tok seg aldri helt opp, og vi har heller aldri møttes bare vi to for å finne på noe sammen, da han har sagt at han er opptatt ( jeg vet at han har vært opptat - men jeg vet også at en tar seg tid om en er interessert), men jeg oppfattet det som om han var litt interessert. Som feks at han kom å møtte meg overraskende ute på byen, kjørte meg hjem fra byen, sendte meg en god del bildemeldinger etc. Men det var nesten alltid jeg som startet meldingene. Men nå i det siste så har det dalt veldig. Det skal sies at han er på jobb på andre siden av jorden, så det kan vel være det som er grunnen, men jeg har ikke noe ønske om å tro blidt på det heller. Jeg klarer bare ikke å få denne mannen ut av hode mitt. Jeg har aldri sagt til han at jeg er interessert, men jeg har sagt at jeg veldig gjerne har lyst å bli bedre kjent med han. Noe jeg faktisk har :-) Så nå har jeg mitt spørsmål, og det er vel kanskje gutta som kan svare best på det spørsmålet. Kan en få tilbake interessen hos han? 1
brillesmurf Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hvis det er deg som tar initiativet å starte meldinger, må jeg (og beklager for det) si at det kan være at han ikke er så veldig interessert i deg. Hvis han er virkelig interessert i deg så synes jeg han må vise det med å ta initiativet. Dessverre opplever jeg ofte det samme som deg. (I generelt, ikke særlig noen jeg liker) Det er alltid jeg som tar initiativet å spøre noen om hvordan det går, om de har kanskje lyst å komme på besøk osv. osv. Hvis jeg ikke gjør det så hører jeg ingenting av dem. I det siste har jeg blitt flinkere til å avslutte slike kontakter. Ja det er vanskelig å slutte å tenke på noen du liker. Har hatt det i nesten 3 år at jeg var betatt av ei jenta. Vondt å vite at ho har fått seg en kjæreste ikke så lenge siden.
Steve Aften Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Det spørs. Hvorfor tok det seg aldri opp? Er noen av dere mer opptatt av å bruke dagene på å kverulere med noen andre? I så fall, sier det seg selv at det ikke burde være noe håp. Men det avhenger vel på hvor mange år dere foretrekker å tilbringe borte fra hverandre, etter et par av dem blir det kanskje et lite hint. Eller et tegn om en vil, for hvilke skjebne en bør se for seg.
sol_sol Skrevet 20. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2015 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener... Det tok seg vel ikke opp fordi han har vært opptatt, noe jeg vet at han har vært...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Ikke gidd. Bruk heller tid på en mann som gir deg oppmerksomhet. Anonymous poster hash: dc357...f3a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Slaget et tapt, alt håp er ute, han knuller eksotiske damer på andre siden av jordaAnonymous poster hash: b9667...53e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå