AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har i det siste lagt merke til at mange ser meg i øynene når vi passerer hverandre på gaten. Har ikke merket dette i særlig stor grad før. Hva skal til for at du søker øyekontakt med fremmede du møter på gaten på dagtid? Er det slik at du ser mer på attraktive mennesker enn på mindre attraktive? (Nylig gått ned 10kg, derfor nysgjerrig på om det er en sammenheng)Anonymous poster hash: ef477...164
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Jeg ser generelt mye på folk. Ofte uten at jeg er klar over det selv. Og ofte får man vel øyekontakt fordi den andre personen merker at du ser på vedkommende. Har aldri lagt noe i det. Ser på både kvinner og menn. Anonymous poster hash: 64aa8...547 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Jeg ser generelt mye på folk. Ofte uten at jeg er klar over det selv. Og ofte får man vel øyekontakt fordi den andre personen merker at du ser på vedkommende. Har aldri lagt noe i det. Ser på både kvinner og menn.Anonymous poster hash: 64aa8...547 Takk for svar:) TsAnonymous poster hash: ef477...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå