AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har nå testet med EL-tester siden tirsdag, morgen og kveld. Hva tenker dere om denne rekka? Den siste tok jeg nå. Nå har jo resten av testene tørket, men synes noen av strekene var enda sterkere rett etter de var tatt. Har som regel vært ganske sterk på morgen/dag, og svakere om kvelden..Anonymous poster hash: e1e81...4dc Anonymous poster hash: e1e81...4dc
Gjest Wei Wei Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Det er helt normalt. Mine tester så ut slik i el uka.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Mine er og slik i kanakje fem dager før el. Men er sterkere på kvelden enn morgenen. Anonymous poster hash: d960a...8c4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Jeg har konstant forhøyet LH, men jeg har pcos.Anonymous poster hash: bf0e0...ce4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Da fikk jeg nok avkrefta spørsmålet om konstant høyt LH nivå, idag var det nemlig nesten umulig å se streken! Gikk tom for tester på søndag så fikk ikke testa i går, men idag kom nye i posten. Det er vel ganske sikkert at jeg har hatt el nå eller..? Anonymous poster hash: e1e81...4dc Anonymous poster hash: e1e81...4dc
Lilla-dings Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har til dels sterke streker hele syklusen, både før og etter el. Dette er normalt og det kan variere fra dag til dag. Alle dine tester ville vært normale på hvilken som helst dag i min syklus
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #7 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har til dels sterke streker hele syklusen, både før og etter el. Dette er normalt og det kan variere fra dag til dag. Alle dine tester ville vært normale på hvilken som helst dag i min syklus De har vært veldig like den siste uka ja, men ble plutselig veldig svak. Siden jeg ikke fikk testet i går satser jeg på at LH toppen var da, siden den var såpass svak idag. Anonymous poster hash: e1e81...4dc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #8 Skrevet 23. juni 2015 Glemte å skrive TS! De to siste anonyme var altså meg. Anonymous poster hash: e1e81...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå