Pip Skrevet 3. september 2004 #1 Del Skrevet 3. september 2004 ...liksom'dottar' som stikk fram - trur det veks under pota, og stikk altså fram mellom klørne. Me henta katten i dag, og ho er ikkje så trygg at eg vil begynne å 'fikle' med potene hennar, men eg lurer altså på om eg bør klippe desse etterkvart? (Ikkje så veldig fristande - skummelt å bruke saks på katten, synst eg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. september 2004 #2 Del Skrevet 3. september 2004 Du trenger ikke å klippe denne pelsen med mindre katten får problemer med isklumper mellom potene om vinteren. Om sommeren gjør det uansett ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 4. september 2004 #3 Del Skrevet 4. september 2004 Katten min ble 17 år og vi klippet aldri håret mellom potene (eller klørne for den saks skyld). De er igrunnne ganske vedlikeholdsfrie i forhold til hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 neida de skal være sånn. det finnes en vill katterase som har svømmehud mellom tærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 7. september 2004 Takk for svar! Trur kanskje eg var litt overnervøs i starten - har hatt fleire kattar før, men ingen som har hatt slike pelsdottar. Og med ny, omplassert katt som ein gjerne vil gjere alt det beste for, blir gjerne småting langt større enn dei er... Veldig stilig det der, forresten - synst nesten potene ser litt meir 'tiger' ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 7. september 2004 #6 Del Skrevet 7. september 2004 Hvis den er en blanding, har den kanskje maine coon i seg. Maine coon katter har store dotter mellom potene, og de skal ikke klippes. Det er jo så fint også... Har en hankatt som er halvt maine coon og han har skikkelige "puffy" poter. :-) Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #7 Del Skrevet 7. september 2004 samme gjelder norsk skogkatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 7. september 2004 #8 Del Skrevet 7. september 2004 Stemmer, men de er ikke så ekstreme. Har også en norsk skogkatt-frøken. Skal se når de kommer inne om vinteren. Sklir bortover gulvet på isklumper. En natt trodde jeg vi hadde innbruddstyver. Pus hadde isklump på den ene poten som klasket i gulvet når hun gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. september 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 7. september 2004 Her er eit nokså dårleg bilde av Josefine... Når eg les om kjennetikn for ulike raser, er det nok nærliggjande å tru at det er litt Maine Coone i ho. (Skal leggje ut eit betre bilde når me får - har dessverre ikkje digitalt kamera...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå