Gå til innhold

dater en psykolog...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og har sosial angst. Jeg har ikke fortalt han det enda, men vi har holdt på en stund og har møttes gjennom felles venner. Tror dere han merker det på meg?

Anonymous poster hash: 6aa71...521
Videoannonse
Annonse
Skrevet

og har sosial angst. Jeg har ikke fortalt han det enda, men vi har holdt på en stund og har møttes gjennom felles venner. Tror dere han merker det på meg?

De er ikke supermennesker selv om de er psykologer. Men de har selvsagt er fortrinn med  oppdage slikt fordi de arbeider med det. Men hva så om du har sosial angst, liker han deg vil han hjelpe deg. Ikke skyve deg vekk, kanskje han til og med kan prate skikkelig med deg om det å finne ut hvorfor og deale med problemet

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Det er ikke vanskelig å oppdage sosial angst

AnonymBruker
Skrevet

Det har han sannsynligvis merket, men venter på at du selv sier noe.

Anonymous poster hash: c9fb9...11e

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanskelig å oppdage sosial angst

Det kan faktisk være ganske vanskelig noen ganger.

Anonymous poster hash: 99136...13d

• Liker 1
Skrevet

Selv en ikke-psykolog vil merke sosial angst.

AnonymBruker
Skrevet

Selv en ikke-psykolog vil merke sosial angst.

Haha, det der er så langt fra sannheten som det går å komme. Jeg har vært plaget av sosial angt hele mitt voksne liv, og folk som får vite dette (fordi jeg forteller det) kan ikke forstå det ettersom de oppfatter meg som veldig selvsikker og utadvendt. Enkelte derimot er mye hardere "rammet" enn meg, eller de er dårligere til å håndtere det.

Anonymous poster hash: 48317...a57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da burde det ikke være så vanskelig å si at du har sosial angst, hvis det er viktig å få fram for deg.

Men bemerk: Han vil nok ikke ønske å være psykolog på fritiden.

Anonymous poster hash: c6b3c...53d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da burde det ikke være så vanskelig å si at du har sosial angst, hvis det er viktig å få fram for deg.

Men bemerk: Han vil nok ikke ønske å være psykolog på fritiden.

Anonymous poster hash: c6b3c...53d

Er jo derfor jeg ikke vil si det. Jeg er ikke sammen med han for at han skal være psykologen min men må innrømme at han er god samtalepartner. Jeg vil skjule det best mulig fordi da blir det lettere for meg å "ta meg sammen" og pushe grensene mine. Har fortalt det i et tildigere forhold og det ble ikke så greit. Nesten som om jeg ikke kastet meg ut i noe fordi jeg var "stemplet" og fikk så liten fremgang. Hvis han forstår meg for godt så blir det for lett for meg å "gjemme meg bak han" hvis du skjønner. Håper han ikke føler at jeg skjuler noe for han da.

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Jeg har vært plaget av sosial angt hele mitt voksne liv, og folk som får vite dette (fordi jeg forteller det) kan ikke forstå det ettersom de oppfatter meg som veldig selvsikker og utadvendt. 

Anonymous poster hash: 48317...a57

Har du fått diagnosen? Er du sikker på at det ikke bare er den vanlige usikkerheten som alle føler på iblant? Du kan iallefall ikke ha særlig sterk siden det er så mange mikroutrykk i kroppsspråket  at du rett og slett ikke klarer å kontrollere og skjule alle. Men så har du det at de fleste bruker mesteparten av tiden til å være bekymret over hvordan de selv ter seg til å legge merke til at du evt viser noen få tegn

Gjest O___o
Skrevet

Mest sannsynligvis, men hvis han gjør det: hva så? 

Du er mer enn diagnosen din :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært i situasjoner der hvor angsten har vist seg da? Blant masse folk? Eller møtes dere alltid hjemme hos en av dere alene?

Anonymous poster hash: 45a2e...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...