AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei! Jeg og mitt reisefølge skal ordne med reservasjoner til neste stopp i morgen. Vi befinner oss i Paris, og lurte på om noen vet hvor i Paris vi får ordnet med reservasjoner? Vi reiser med interrailpasset. Eventuelt også åpningstider der man får ordnet med reservasjoner? takkAnonymous poster hash: 94420...0ce
Daniel123 Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Dunno, togstasjonen? Jeg for min del reserverte en togbillett til London fra togstasjonen i Paris dagen før avreise.
Gjest Linaria Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Dere får ikke ordner med reservasjoner på høyhastighetstogene i Frankrike med interrail-billett nå. Det skulle dere gjort flere måneder i forveien. Vi hadde samme problemet da vi var der. De har svært begrenset med plasser. Dere kan jo prøve da. På de tregere togene trenger dere ofte ikke reservasjon. Sjekk med hjemmesiden til Interrail. Uansett, reservasjoner gjør man på togstasjonen, i billettlukene. Endret 20. juni 2015 av Linaria
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Vi fikk ordnet med reservasjon samme dag, gikk fint det. TSAnonymous poster hash: 94420...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå