AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei! Sliter en del med uren hud og har vel prøvd så å si alt av tips på nettet (endre kosthold, endre sminke, bytte putetrekk ofte, unngå å ha gjenstander i ansiktet osv) men ingenting fungerer.. Jeg vet st det sikkert er litt håpløst å tenke slik men det tærer virkelig på selvtilliten min derfor lurte jeg på om det har noen tips, triks, kremer etc som kan hjelpe? Er åpen for å prøve det meste!!Anonymous poster hash: acc81...e60
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hva har du prøvd av hudpleieprodukter? Å finne en rens, toner og fuktighetskrem som er tilpasset din hudtype så kan det virkelig hjelpe. Om det heller ikke har noen effekt så kan det være at problemet sitter dypere. Da vil jeg anbefale å dra til en hudlege (det anbefales forsåvidt uansett, så kan du bli sikker på hva slags hudtype du har og hvor problemet ligger), da kan det være at du kan få god hjelp av for eksempel retinoider. Anonymous poster hash: 29330...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå