Gå til innhold

Fra sex til forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har det smilet. De øynene. Den latteren. Og den lekende tonen. Jeg er redd jeg har falt for ham.

Vi har felles venner, og har hengt en del sammen av den grunn, oftest i påvirket tilstand. Vi har hatt sex to netter. Første gangen var litt så-som-så. Andre gangen hendte denne uken og var fantastisk! Han har begge gangene sagt at det var utrolig bra og at jeg må ta kontakt. Og at vi burde sees. Jeg trodde på ham når han sa dette.

Jeg har aldri tatt kontakt. Har vel tenkt at hvis han er interessert, så burde han ta kontakt. Jeg føler meg helt blank her. Har bare vært i seriøse forhold. Jeg vil ”få” ham, men jeg vet ikke hvordan. Jeg holder meg litt unna, er usikker.

Jeg vet ikke om komplimentene han gir meg bare er sex-relaterte, eller ikke. Helt ærlig vil jeg jo prøve å få til noe mer. Jeg føler vi har SÅ mye til felles. Føler vel heller ikke at han er ”out of my leage”. Jeg er ikke noen supermodell, men det er ikke han heller. Har aldri opplevd at han har hatt noen jenter som er interessert rundt ham.

Har dere noen tips?

Hilsen litt usikker internett-jente på 23

Anonymous poster hash: 7c24c...bc7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er meg, TS:

Ville bare si at jeg er ganske desperat og tar imot alle tips med enorm glede!

Jeg har ikke noen venninner jeg snakker om sex med, og har ikke tatt det opp med dem, eller, bare at jeg har møtt en fyr jeg liker ganske godt.

Skrevet

Kanskje han er like usikker?

Min erfaringer er at vil du ha noe gjort så må du gjøre noe med det!

Ta kontakt, svarer han blankt nei så ville jeg tro han ikke er intresert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er like usikker?

Min erfaringer er at vil du ha noe gjort så må du gjøre noe med det!

Ta kontakt, svarer han blankt nei så ville jeg tro han ikke er intresert.

Tingen er at jeg sendte melding samme dagen. Sånn var samtalen:

Jeg: Det var veldig hyggelig i natt. :-)

Han: Det synes jeg også! Vil du sees i helga?

Jeg: Kan ikke. Drar til familien i helga.

Han: Vi kan møtes når du kommer tilbake. :-)

Også har jeg ikke skrevet tilbake. Skal jeg vente til mandag, når jeg er tilbake i Bergen?

Eller lenger? Eller vente til han tar iniativ?

AnonymBruker
Skrevet

Forrige var forresten meg, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør absolutt sende han ei melding.. Han tenker nok det samme som deg, lurer på om du sender ham ei melding :) send en du og spør hva han driver med.. Lykke til :)

Anonymous poster hash: af3d9...f07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er innafor her - bare send han en melding med "ønsker deg en god helg. Sees snart" og han er der.

Anonymous poster hash: 7c6f6...353
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for SÅ positiv respons! Her stiger motet!

Men hva skal jeg forselå videre, etter første melding? Bare ta kontakt og så vente på at han tar iniativet? Eller skal jeg etterpå spørre om han vil ta en kaffe eller bli med på en konsert eller et eller annet? Hvis jeg spør om vi skal møtes, kanskje han bare tenker "møtes for sex"? Her kan jeg virkelig ikke "reglene". 

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Spør om han vil ta en kaffe med deg du :) virker jo som han liker deg, jeg tror han blir veldig glad for den invitasjonen :)

Anonymous poster hash: af3d9...f07

AnonymBruker
Skrevet

Ikke datingekspert, men konsert er vel litt kulere enn en kaffe?

Anonymous poster hash: 0a1c3...d97
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på en konstert neste uke med noen venner. Burde jeg be med ham sammen med vennene mine? Eller bare finne på noe han og meg?

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Tingen er at jeg sendte melding samme dagen. Sånn var samtalen:

Jeg: Det var veldig hyggelig i natt. :-)

Han: Det synes jeg også! Vil du sees i helga?

Jeg: Kan ikke. Drar til familien i helga.

Han: Vi kan møtes når du kommer tilbake. :-)

Også har jeg ikke skrevet tilbake. Skal jeg vente til mandag, når jeg er tilbake i Bergen?

Eller lenger? Eller vente til han tar iniativ?

Her virker det jo som du avviste ham ganske brutalt. :/ Hva om det var omvendt? Så om du er interessert så må du sende ham en melding! Ville ikke invitert ham sammen med venner, men bare dere to. Ikke konsert, da er det vanskelig å prate sammen.

Anonymous poster hash: 394fd...ef3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her virker det jo som du avviste ham ganske brutalt. :/ Hva om det var omvendt? Så om du er interessert så må du sende ham en melding! Ville ikke invitert ham sammen med venner, men bare dere to. Ikke konsert, da er det vanskelig å prate sammen.

Anonymous poster hash: 394fd...ef3

Huff, ja, det var det jeg plutselig tenkte. At jeg burde svart anderledes. Men hva annet enn konsert? Har du noen forslag? Jeg vil ikke være den en needy one night stand heller… Er nok bortskjemt med at gutta tar iniativet...

Men takk for svar! Det gir meg mot og fører meg ett skritt nærmere å ta iniativ. Men det er så skummelt!

- TS

Skrevet

Svar han at du gjerne vil møtes når du kommer tilbake :) Er enig med vedkommende over, du virket kanskje litt avvisende i svaret ditt. Når du er tilbake så kan du sende ei melding og si at du er tilbake og om han vil treffest for kaffi eller noe. Lurt med en setting der man ikke automatisk havner til sengs :) 

Jeg ville ventet med å invitert med på en setting der venner er der, det blir litt raskt synest jeg.

• Liker 1
Skrevet

Send melding! Han virker jo positiv. Kaffe eller lunsj? Et sted bare dere to, så dere kan prate og bli mer kjent, men ikke så "første stemnemøte-aktig" om du skjønner?

LYKKE TIL!!  :blomst:

• Liker 1
Skrevet

What!? Svarte du ikke på den meldingen også lurer du på om han er intresert?

Var jeg han ville tolket det samme, altså at DU ikke vil annet enn sex..

Svar han i morgen den dag!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev akkurat til ham! 

Jeg: Hei ****. Jeg kommer tilbake til Bergen på tirsdag. Vil du finne på noe da?

Han: Sex? ;-)

Er ganske skuffet. Nå er det vel for sent å si noe annet. 

Hvordan skal jeg gå frem? Jeg er innstilt på å jobbe for han her.

Og jeg tenker at det er ikke noe å tape.

Eller, det kan bli flaut i vennegjengen, men den riskoen tar jeg.

Men jeg ville ikke være hun "needy jenten som blir desperat etter et ONS"...

- TS

Skrevet

Vil du ha mer enn sex, så spør han!

"Er det bare sex du vil ha? ;)"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg: Hei ****. Jeg kommer tilbake til Bergen på tirsdag. Vil du finne på noe da?

Han: Sex? ;-)

Er ganske skuffet. Nå er det vel for sent å si noe annet. 

Hvordan skal jeg gå frem? Jeg er innstilt på å jobbe for han her.

Og jeg tenker at det er ikke noe å tape.

Hvordan skal du jobbe for ham?

Hvis det var en gutt du hadde truffet litt men du ikke var interessert i forhold med, hadde det vært mulig for ham å "jobbe for deg" helt til du godtok et forhold?

Bare nysgjerrig... ;)

Det kan godt være han er klar over at han har "de øynene, det smilet," os.v., og vet hva han leter etter i en dame selv.

Isåfall taper du en del av din egen tid på å streve for å få ham.

Anonymous poster hash: c8a8a...961

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre om du da skriver;

Jeg tenkte faktisk finne på noe :)

Jeg tenkte kanskje konsert på ... 

Det er opp til deg ;)

Anonymous poster hash: b8ee0...551
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...