Gå til innhold

Få bort magefettet ved jogging?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heia! Jeg lurer på om det er mulig å få mindre mage av å jogge på morran før man spiser, bar drikke masse vann, og spise etter økten igjen på to uker?jeg skal bort på ferie og har hengt litt etter kan man si.. Kan man se noen forbedringer da, om jeg gjør dette hver morra i 2 uker? Hvor mange ganger i uka burde jeg for å se forskjell og få strammere kropp??

Anonymous poster hash: 5e6af...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Abs are made in the kitchen. Gå i kaloriunderskudd i to uker og du vil garantert gå ned et par kilo, der brorparten vil være fett, om du spiser godt med proteiner og trener styrke på siden :)

Endret av King of the North
  • Liker 1
Skrevet

Kalori inn/ut avgjør om fettprosenten går ned.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heia! Jeg lurer på om det er mulig å få mindre mage av å jogge på morran før man spiser, bar drikke masse vann, og spise etter økten igjen på to uker?jeg skal bort på ferie og har hengt litt etter kan man si.. Kan man se noen forbedringer da, om jeg gjør dette hver morra i 2 uker? Hvor mange ganger i uka burde jeg for å se forskjell og få strammere kropp??Anonymous poster hash: 5e6af...1e7

Hvis du ikke er sulten om morgenen er det vel greit, men hvis du føler deg sliten uten frokost ville jeg spist frokost først evt en banan og melk. Jo mer energi du har jo bedre treningsøkt.

Endret av himmeloghav
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...