AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Heia! Jeg lurer på om det er mulig å få mindre mage av å jogge på morran før man spiser, bar drikke masse vann, og spise etter økten igjen på to uker?jeg skal bort på ferie og har hengt litt etter kan man si.. Kan man se noen forbedringer da, om jeg gjør dette hver morra i 2 uker? Hvor mange ganger i uka burde jeg for å se forskjell og få strammere kropp??Anonymous poster hash: 5e6af...1e7
King in the North Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Abs are made in the kitchen. Gå i kaloriunderskudd i to uker og du vil garantert gå ned et par kilo, der brorparten vil være fett, om du spiser godt med proteiner og trener styrke på siden Endret 19. juni 2015 av King of the North 1
Gjest me2u Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Kalori inn/ut avgjør om fettprosenten går ned. 1
himmeloghav Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Heia! Jeg lurer på om det er mulig å få mindre mage av å jogge på morran før man spiser, bar drikke masse vann, og spise etter økten igjen på to uker?jeg skal bort på ferie og har hengt litt etter kan man si.. Kan man se noen forbedringer da, om jeg gjør dette hver morra i 2 uker? Hvor mange ganger i uka burde jeg for å se forskjell og få strammere kropp??Anonymous poster hash: 5e6af...1e7 Hvis du ikke er sulten om morgenen er det vel greit, men hvis du føler deg sliten uten frokost ville jeg spist frokost først evt en banan og melk. Jo mer energi du har jo bedre treningsøkt. Endret 19. juni 2015 av himmeloghav 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå