AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg kjeder meg noe grumt mye i kveld, og vil ikke at resten av kvelden skal bli slik. Er lei av å sitte i leiligheta, og vil derfor uuuut herfra! Venner og kjæreste jobber, så må finne på noe alene, selv om jeg egentlig bare vil ta meg ei utepils, skravle og se på folk som går forbi. Vurderte å dra på kino, men det går bare en skrekkfilm, og det vil jeg ikke se alene. Noen andre gode forslag til hva en kan finne på alene en fredagskveld (som ikke innebærer å gå tur. Synes det er litt kjedelig)? Nå angrer jeg litt på at jeg ikke tok på meg ekstra jobb i kveld! Trenger egentlig noe å finne på i morgen også, så vil gjerne ha alle slags forslag! (Jeg er forresten jente på 24 år og bor i en middels stor by, om det har noe å si) Takk for alle tips som måtte komme!! Anonymous poster hash: 671da...6c2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Lese, høre på musikk, se film/serier, brodere, strikke, sy, lage smykker, lage mat, bake, lakke neglene, rydde i klesskapet, Anonymous poster hash: be4aa...339
Duckie Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Planlegg ukesmeny for neste uke, finn noen nye retter du kan prøve, dra på butikken og lag skikkelig fancy 3-retters middag. Trene, begynn å lær et språk, finn et artig spill på nettet, ta storrengjøring og vask inni kjøkkenskap og skuffer. Inviter venner eller familie på besøk, evt inviter deg selv bort til venner eller familie. Gå igjennom kategorien her på forumet du kan mest om og gi gode råd til folk som trenger det.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Lese, høre på musikk, se film/serier, brodere, strikke, sy, lage smykker, lage mat, bake, lakke neglene, rydde i klesskapet, Anonymous poster hash: be4aa...339 Var egentlig ute etter noe å gjøre utenfor hjemmet. Er lei av å sitte inne, spesielt nå som været begynner å bli ganske bra Anonymous poster hash: 671da...6c2
Auri Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Se om det er noe kulturarrangementer i byen. Dra på en kafé eller resturant og ta en utepils alene, kanskje komme du i prat med noen Ta med deg en bok evt. Til en annen gang, se om det finnes sykehjem eller lignende som ønsker seg besøksvenner, sikkert mange ensomme mennesker som hadde blitt overlykkelige av litt selskap. Gå en tur, men med et formål; lag deg "bilbingo" slik vi pleide å ha som barn f.eks, gå og se på hus (en av mine favoritthobbyer, dra til et nabolag jeg ikke har vært før, og gå og kikke på hus og hager, drømme om hva jeg vil ha selv... Høres sikkert teit ut men ) . Gå og plukk blomster. Finn en kultursti eller lignende i nærområdet, det kan gjerne være litt spennende å lære litt mer om lokalhistorie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå