AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Halo! Idag er det over 3 uker siden min SA startet. Den starta litt på 25, og ble til en SA hvor blødningene stoppet 1 juni. Jeg tok en Gtest på lørdag, som var svakt positiv. På søndag igjen så var den negativ (på morgen urin). Jeg hadde en liten brun blødning på papiret 5/6 juni (husker ikke helt nå) og etter det så har jeg hatt mensenmurringer, murringer i korsryggen, ekstremt trøtt og fort trøtt. Hva kan dette være? Er det mulig for en ny graviditet allerede?Anonymous poster hash: de5d5...671
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Det er mulig å bli gravid ganske kjapt etter en SA. Likevel er det viktig å huske at graviditetshormoneme holder seg i kroppen i ca en mnd etter abort. Derfor anbefales det alltid å vente rundt fire uker etter en provosert abort før man tar ny graviditetstest. Anonymous poster hash: 17d7c...2eb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Det er mulig å bli gravid ganske kjapt etter en SA. Likevel er det viktig å huske at graviditetshormoneme holder seg i kroppen i ca en mnd etter abort. Derfor anbefales det alltid å vente rundt fire uker etter en provosert abort før man tar ny graviditetstest. Anonymous poster hash: 17d7c...2eb De har vært borte frem til den brune utloden/blodet kom.. Etter det har det starta for fullt igjen Anonymous poster hash: de5d5...671
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 De har vært borte frem til den brune utloden/blodet kom.. Etter det har det starta for fullt igjen Anonymous poster hash: de5d5...671 Sånn hadde jeg det også, jeg ble gravid cirka to uker etter SA. Så det er absolutt mulig:-) Kanskje du skal gå til lege og måle s-HcG med noen dagers mellomrom for å sjekke om nivået stiger eller synker?Anonymous poster hash: fc3e1...161
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Sånn hadde jeg det også, jeg ble gravid cirka to uker etter SA. Så det er absolutt mulig:-) Kanskje du skal gå til lege og måle s-HcG med noen dagers mellomrom for å sjekke om nivået stiger eller synker?Anonymous poster hash: fc3e1...161 Åhh nå skal jeg være borte frem til august da .. Jaja får kjøpe Gtest er det for tidelig å sjekke? Håper jeg er gravid!! Takk for svar Anonymous poster hash: de5d5...671
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Åhh nå skal jeg være borte frem til august da .. Jaja får kjøpe Gtest er det for tidelig å sjekke? Håper jeg er gravid!! Takk for svar Anonymous poster hash: de5d5...671 Vanskelig å si om det er for tidlig.. Selv gikk jeg lenge og ventet på at mensen skulle komme tilbake, jeg testet cirka 5 uker etter SA, altså 3 uker etter befruktning. Tok en Clearblue Digital med ukeindikator som viste Gravid 3+, det var da jeg skjønte at det neppe dreide seg om at hormoner fra forrige graviditet fremdeles hang igjen i kroppen :-)Anonymous poster hash: fc3e1...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå